هشدار سندرز درباره لغو بیمه بیکاری 14 میلیون آمریکایی

به گزارش سفر به کیش، سناتور ایالت ورمونت آمریکا هشدار داد در صورتی که رئیس جمهور این کشور از امضای طرح بودجه حمایتی از مشاغل آسیب دیده از کرونا خودداری کند، 14 میلیون آمریکایی بیمه بیکاری خود را از دست خواهند داد.

هشدار سندرز درباره لغو بیمه بیکاری 14 میلیون آمریکایی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، برنی سندرز سناتور دموکرات ایالت ورمونت در پیغامی در توییتر درباره پیغامدهای بی اعتنایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در امضای طرح بودجه حمایتی از مشاغل آسیب دیده بر اثر همه گیری ویروس کووید19 هشدار داد.

وی در این پیغام توییتری نوشت: اگر ترامپ از امضای طرح بودجه حمایتی خودداری کند 14 میلیون نفر بیمه بیکاری را از دست خواهند داد و دولت روز سه شنبه تعطیل خوهد شد.

سندرز در ادامه پیغام توییتری خود از رئیس جمهور خواست که هر چه سریعتر طرح بودجه حمایتی را امضا کند.

اصرار ترامپ بر امضا نکردن طرح بودجه حمایتی از مشاغل آسیب دیده بر اثر همه گیری ویروس کووید19، میلیون ها آمریکایی را در خطر از دست دادن مزایا و بیمه بیکاری قرار داده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، ترامپ با ادعای اینکه طرح مشترک 2.3 تریلیون دلاری قانون گذاران دموکرات و جمهوری خواه، یاری کافی به و یکسانی به همه مردم آمریکا نمی نماید، همچنان از امضا و تبدیل کردن آن به قانون سر باز می زند.

این طرح بودجه بزرگ قرار است 892 میلیارد دلار منابع اقتصادی در اختیار آمریکایی هایی قرار بدهد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، شغل خود را از دست داده و هم اکنون در حال بهره مند شدن از مزایا و بیمه بیکاری کرونایی هستند که در تاریخ 26 دسامبر (سرانجام روز شنبه به وقت محلی) منقضی شده است. طرح مذکور همچنین 1.4 تریلیون دلار به دولت واشنگتن اعطا می نماید تا هزینه های معمول را پرداخت نماید.

رویترز بر اساس داده های وزارت کار آمریکا گزارش داد که بدون امضای ترامپ پای این طرح، حدود 14 میلیون آمریکایی مزایا و بیمه بیکاری دوران کرونا را از دست می دهد و همچنین بخشی از دولت فدرال ایالات متحده نیز از روز سه شنبه تعطیل خواهد شد، مگر اینکه کنگره دوباره بر سر بودجه موقت توافق کند.

یک منبع آگاه به این خبرگزاری گفت که مخالفت ترامپ با طرح حمایتی کرونا، بسیاری از مقامات کاخ سفید را متحیر نموده و اعتراض مکرر وی به این طرح، امیدها از امضا شدن آن را از بین برده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1405

به "هشدار سندرز درباره لغو بیمه بیکاری 14 میلیون آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سندرز درباره لغو بیمه بیکاری 14 میلیون آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید