تور استانبول: هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبولموقعیت هتل سی وی کی پارک بسفروس و منظره زیبای آن به نواحی دل انگیز مجاور

به گزارش سفر به کیش، موقعیت هتل سی وی کی پارک بسفروس و منظره زیبای آن به نواحی دل انگیز مجاور

پیشنهاد اقامت در هتل سی وی کی پارک بسفروس می تواند برای افرادی که به تفریحاتی اعم از شب گردی درون شهری و گشت و گذار در مراکز خرید و صرف غذا در کافه ها و رستوران های لاکچری علاقه مند هستند وسوسه انگیز باشد، چرا که قرار گرفتن این هتل در منطقه بیوگلوی شهر استانبول این شرایط را برای گردشگران فراهم می نماید. دسترسی مناسبی که هتل سی وی کی پارک بسفروس به مراکز خرید شهر دارد از یک سو و امکانات و خدماتی که در این هتل مجلل قابل ارائه به گردشگران است از سوی دیگر، سبب رقم خوردن اوقاتی خوش برای مسافران طی سفر به شهر استانبول می گردد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور استانبول: هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبولموقعیت هتل سی وی کی پارک بسفروس و منظره زیبای آن به نواحی دل انگیز مجاور

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

هتل سی وی کی پارک بسفروس یکی از هتل های مجلل شهر استانبول است که در سال 2013 احداث شد. هتلی با درجه کیفی پنج ستاره که در منطقه بیوگلوی شهر استانبول قرار گرفته است و طراحی هتل به گونه ای است که مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند، می توانند به منطقه ها دیدنی همانند تنگه بسفر، شاخ طلایی، کاخ توپکاپی، برج دختر، جزایر پرنس، بخش آسیایی و پل بسفر مشرف باشند.

در جریان امکاناتی که هتل سی وی کی پارک بسفروس به مهمانانش ارائه می دهد باشید.

این هتل شامل 438 اتاق به صورت اتاق های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، دولوکس، سوئیت و چندین آپارتمان می باشد. در ادامه اشاره ای به بعضی از امکاناتی که در هتل سی وی کی پارک بسفروس جهت رفاه بیشتر مهمانان ارائه می گردد، خواهیم داشت:

  • اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها

  • پارکینگ اختصاصی: که هزینه آن به صورت جداگانه در نظر گرفته می گردد.

  • کافه: در این هتل چندین کافه با منوها و خدمات مختلف مشغول به فعالیت می باشند، مانند کافه لابی که در آن پخت شیرینی های لذیذ و کیک های گرم و تازه انجام می گردد و می توانید از صرف انواع کلوچه، ترافل ویژه، آجیل بو داده، شکلات، بستنی با طعم های متنوع لذت ببرید. شیرینی پزی پارک، کافه ای است که در آن سرو انواع شیرینی های خوش طعم در محیطی با طراحی نوستالژیک، همراه با موسیقی پیانو انجام می گردد؛ و کافه هزار فن تراس که با منظره زیبایی که از تنگه بسفر به نمایش می گذارد، پذیرای مهمانان است. کافه پرستیژ اگزکیوتیو لاونج در ورودی هتل سی وی کی پارک بسفروس قرار گرفته و نیز کافه ویتامین چشمه حیات در نزدیکی مرکز آبگرم هتل، از دیگر کافه های این هتل می باشند که آماده ارائه خدمات متنوع هستند.

    رستوران: رستوران گوموشسویو به عنوان رستوران اصلی هتل سی وی کی پارک بسفروس قابلیت ارائه صبحانه در قالب سلف سرویس را دارد و بعلاوه مهمانان می توانند از انواع منوی متنوع و سفارشی این رستوران در وعده های ناهار و شام استفاده کنند. رستوران ایزاکا رستوران دیگری است که چشم اند

  • از زیبایی به محوطه های چشم نواز اطراف دارد.

  • اتاق ها، آپارتمان ها و سوئیت های مجاور و امکانات تعبیه شده در آن ها: شامل یک تلویزیون ال سی دی، اینترنت بی سیم رایگان، کتری برقی همراه با لوازم آماده سازی چای و قهوه، جکوزی (در بعضی از اتاق ها)، سرویس پیش خدمت، آشپزخانه مجزا و فضاهای خصوصی غذاخوری و نشیمن (مخصوص سوئیت های هتل که در مجاورت ساختمان اصلی قرار گرفته اند)، کف کاشی کاری شده و مرمرین و اثاثیه و دکوراسیون مدرن (مختص آپارتمان های هتل)، قابل ذکر است که تمامی آپارتمان های هتل سی وی کی پارک بسفروس مجهز به امکاناتی همانند یخچال، اجاق گاز، کتری، توستر، مایکروویو، دستگاه قهوه، ماشین ظرف شویی، ماشین لباسشویی و خشک کن، لوازم غذا خوری، آشپزخانه کامل و لوازم بهداشتی می باشند.

  • ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

  • مرکز آبگرم و سلامتی هتل: مرکز آبگرم سی وی کی خدماتی چون خدمات ماساژ (ماساژ بالی، ماساژ تایلندی، ماساژ به وسیله دو نفر، ماساژ آروماتراپی، ماساژ کلاسیک سوئدی، سنگ داغ آتشفشانی، ماساژ ضد استرس، رفلوکسولوژی پای بالی، ماساژ شیاتسو، ماساژ سر، ماساژ پشت، ماساژ سلولیت)، حمام ترکی و حمام سلطان، سالن بدنسازی، استخر (دارای سقف با قابلیت باز و بسته شدن برای استفاده در تمام فصول سال)، سالن ورزشی با تمرینات گروهی و خصوصی را به مهمانان ارائه می نماید.

  • سرویس اتوشویی

  • سالن زیبایی و آرایشگاه

  • خدمات پرینت و فکس

  • لاندری

  • سرویس ترانسفر

  • سرویس ویژه معلولین

  • امکانات نگهداری کودک

دسترسی به بعضی از مکان های مهم نزدیک هتل سی وی کی پارک بسفروس

فاصله هتل از بعضی مراکز مهم شهر استانبول به قرار زیر می باشد:

فاصله تا میدان معروف تقسیم: 150 متر

فاصله تا خیابان استقلال: 400 متر

فاصله تا فرودگاه بین المللی آتاتورک: 30 کیلومتر

فاصله زمانی تا کاخ دلما باغچه: 5 دقیقه پیاده روی.

مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1878

به "تور استانبول: هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبولموقعیت هتل سی وی کی پارک بسفروس و منظره زیبای آن به نواحی دل انگیز مجاور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبولموقعیت هتل سی وی کی پارک بسفروس و منظره زیبای آن به نواحی دل انگیز مجاور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید