نکونام: امیدوارم از شکست مقابل مس درس عبرت بگیریم، اگر تقویت نشویم به مشکل می خوریم

به گزارش سفر به کیش، سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت، تیمش احتیاج به تقویت دارد تا بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان توان مبارزه کردن داشته باشد.

نکونام: امیدوارم از شکست مقابل مس درس عبرت بگیریم، اگر تقویت نشویم به مشکل می خوریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد درباره ملاقات تیمش مقابل مس کرمان گفت: بالاخره جام حذفی جام شگفتی هاست و شما با یک اشتباه تنبیه نه، بلکه حذف می شوید. روی یک اشتباه بچه گانه گل خوردیم، از دو قدمی چند بار دروازه حریف را باز نکردیم و همین اشتباهات باعث شد که به مشکل بخوریم و در نهایت در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وی در ادامه اضافه نمود: از تمامی طرفدارانی که در این سه سال در تمامی احوالات کنار تیم ما بودند عذرخواهی می کنم. امیدوارم که از این شکست درس عبرت بگیریم و بتوانیم از آن به خوبی عبور و به ادامه مسابقات فکر کنیم. در رختکن با بازیکنان تیم صحبت کردم و همه اعضای تیم جریمه شدند. در هر مسابقه باید با تمرکز صد درصدی به میدان برویم تا دیگر اینگونه غافلگیر نشویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد بعلاوه خاطر نشان کرد: من فهرست خریدم را به باشگاه داده ام و این موضوع را نیز گفته ام که تیم ما احتیاج به تقویت دارد. اگر تیم تقویت نشود نمی توانیم با حریفان خود چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا مبارزه کنیم و این موضوع در نیم فصل برای تیم ما که دو سال از پنجره نقل وانتقالات محروم بوده یک مورد حیاتی است. تیم ما احتیاج به یک انرژی تازه دارد.

نکونام در پایان گفت: به طرفداران خونگرم و مردم خوب خوزستان قول می دهیم که در ادامه راه بیشتر بجنگیم و بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم فولاد مهیا کنیم تا دوباره باعث شادی آنها شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1981

به "نکونام: امیدوارم از شکست مقابل مس درس عبرت بگیریم، اگر تقویت نشویم به مشکل می خوریم" امتیاز دهید

31 کاربر به "نکونام: امیدوارم از شکست مقابل مس درس عبرت بگیریم، اگر تقویت نشویم به مشکل می خوریم" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: امیدوارم از شکست مقابل مس درس عبرت بگیریم، اگر تقویت نشویم به مشکل می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید