نمایشگاه کتاب سی و سوم بدون چادر برگزار می گردد

به گزارش سفر به کیش، قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران گفت: در صورت تعهد مصلی به اتمام ساخت و ساز کل نمایشگاه کتاب تهران در 135 هزار متر فضای مسقف برگزار می گردد و هیچ بخش یا سالنی زیر چادر نخواهد رفت.

نمایشگاه کتاب سی و سوم بدون چادر برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، قادر آشنا قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به توافق با مصلی تهران برای برپایی نمایشگاه کتاب سی و سوم گفت: توافق ما با مصلی برای ساخت و ساز رواق شرقی و غربی در سه مورد بوده است، کف سازی رواق غربی ، تجهیزات برق و راه اندازی آسانسور رواق های شرقی و غربی. درباره این موضوعات گفت وگوهای اولیه اجرا شده است.

وی ادامه داد : در نامه ای که وزیر ارشاد به وزیر راه و شهرسازی نوشت نیز به تسریع فرایند ساخت و ساز در مصلی اشاره شد که وزیر راه نیز این نامه را معاون خود ارجاع داد، پس از آن جلسه ای در مصلی برگزار گردید و فرایند ساخت و ساز سرعت بهتری گرفته است، پیش بینی ها این است که مسئله ای در این زمینه نخواهیم داشت.

آشنا توضیح داد: در صورتیکه که مصلی بتواند به تعهدات خود عمل کند ما بالغ بر 135 هزار متر فضای مسقف پوشیده خواهیم داشت و حتی یک چادر نیز در مصلی برای نمایشگاه کتاب برپا نمی گردد. کوشش ما این است که دیگر هیچ قسمتی زیر چادر نباشد.

وی به اجاره بهای مصلی نیز اشاره نمود و گفت: سال گذشته مصلی تهران از ما 4 میلیارد و 700 میلیون تومان اجاره بها دریافت کرد که البته حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان آن باقی مانده است که بخش اعظمی از آن امروز و فردا پرداخت می گردد. طبق گفت وگوهای اولیه قرار است که رقم اجاره بهای سال جاری حتی درصدی کمتر باشد.

آشنا درباره بودجه نمایشگاه کتاب نیز گفت: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد هنوز بودجه نمایشگاه را به ما ابلاغ نکرده است، توقعمان این است که همان سقف بودجه سال گذشته را داشته باشیم ، مطالبه اضافه ای نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 680

به "نمایشگاه کتاب سی و سوم بدون چادر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب سی و سوم بدون چادر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید