نمایشگاه بین المللی ساختمان دبی 97

به گزارش سفر به کیش، نمایشگاه Big 5 دبی از جمله معروفترین نمایشگاه های خاورمیانه است که هرساله حول محور مصالح, محصولات و نوآوری های عمرانی در دبی برگزار میشود. در این نمایشگاه آخرین تکنولوژی ها و نوآوری های مربوط به حوزه ساخت ارائه میشوند و در واقع میتوان از این نمایشگاه به وسیع ترین گردهمایی فعالان در عرصه ساخت و ساز اشاره کرد. این نمایشگاه مکانی برای برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی برای متخصصین حوزه ساخت و ساز توسط کارشناسان بین المللی میباشد.

نمایشگاه بین المللی ساختمان دبی 97

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای علاقمندان, سازندگان و مهندسین عمرانی فراهم میکند تا با تولیدکنندگان محصولات جدید و نوین ارتباط حاصل کنند و اقدام به خرید محصولات کنند. موضوعات مطرح در این نمایشگاه شامل راه سازی, بتن, معدن, عمران و ساخت و ژئوتکنیک حفاری میباشند که بر اساس این موضوعات تولیدکنندگان و سازندگان در غرفه های خود آخرین تجهیزات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار میدهند. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه مدیران کارخانه ها, مهندسین, سرمایه گذاران, مدیران پروژه ها, پیمان کاران, زمین شناسان, متخصصین حمل و نقل, مشاورین و … میباشند.

نمایشگاه بین المللی صنعت راهسازی, حمل و نقل ماشین آلات, معدن, سیمان و بتن, ادوات ساختمانی دبی 97

از تاریخ 6 تا 8 فروردین ماه (26 الی 28 مارس 2018)

در ساعات 11 الی 19

محل برگزاری نمایشگاه: امارات متحده عربی, دبی, خیابان شیخ زاید, مکان برگزاری نمایشگاه های بین المللی

منبع: ساختمانچی
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 907

به "نمایشگاه بین المللی ساختمان دبی 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی ساختمان دبی 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید