نصب دوربین مدار بسته

به گزارش سفر به کیش، در حال حاضر بسیاری از کشورها از نظارت تصویری عمومی به عنوان ابزاری اساسی برای نظارت بر حرکت مردم و جلوگیری از جرم و تروریسم، چه در بخش خصوصی و چه در سطح عمومی استفاده می نمایند و باید نقش دوربین مدار بسته در حفاظت و ایمنی برای ما معین باشد.

نصب دوربین مدار بسته

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دوربین مداربسته آریا، این شاید مهم ترین نقش دوربین مدار بسته در حفاظت و ایمنی عمومی مردم ایران زمین است بهترین شرکت جهت نصب دوربین مدار بسته در تهران در این متن شرح داده است که دارای چه مشخصاتی باید باشد.

اگر به دنبال نصب دوربین مدار بسته حرفه ای درجه یک در تهران هستید، در جای مناسب قرار دارید و شما الان دارید اطلاعات بهترین تیم نصاب دوربین مداربسته تهران را مطالعه می کنید. دوربین مداربسته امروزه در هر خانه یا مشاغل ضروری است. دوربین ها از محافظت از دارایی شما اطمینان می دهند و نصب دوربین مداربسته بسیار مهم است.

نصب دوربین مدار بسته در تهران

اولین فروشگاه دوربین مداربسته سال 1384 به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش در پاساژ امجد راه اندازی گشت و ضمن ارائه خدمات و گارانتی دوربین مداربسته برای برندهای HikVision، Zview، LiLin و …. طلایه دار تعمیرات دوربین مداربسته در ایران می باشد، متخصصان این مجموعه با دار بودن دانش آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با فراورینمایندگان اصلی در سایر نقاط جهان، تمامی دستگاهی سیستم های حفاظتی و نظارتی را تعمیر و بروز رسانی می نمایند، در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه دوربین مداربسته، این مجموعه نسبت به احداث کارخانه فراوری دوربین مداربسته در ایران نموده و با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژی روز جهان اقدام به فراوری دوربین مداربسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای IEC و GOST نموده و تمام خواسته های مشتری را پوشش می دهد و هر مشتری می تواند با توجه به احتیاج خود دوربین موردنظر را Modified کند به همین دلیل و جهت راه اندازی سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری این مجموعه بیش از 25 تیم نصب و راه اندازی مجهز به تمامی امکانت را مجهز نموده و مرکزی را برای نصب دوربین تأسیس نموده و راستا رشد و پیشرفت را در این زمینه با تمامی مسائل و سختی ها با توانمندی مدیران متعهد و متخصص پیموده است. همیشه اهداف این مجموعه بر شناخت احتیاجهای مشتریان و ارائه خدمات مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز صنعت سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری، شبکه و اینترنت در سراسر کشور می باشد.

خدماتی که ما ارائه می دهیم:

تیم تخصصی ما از فراوری دوربین مداربسته، اسمبل دوربین مداربسته، فروش عمده دوربین مداربسته، فروش تکی دوربین مداربسته، نصب دوربین مداربسته، تعمیر دوربین مداربسته و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته را ارائه می دهیم.

چرا فروشگاه ما از بقیه برای شما بهتر است:

ما ادعایی در مورد اولین بودن نداریم (هرچند که مدعا هستیم)، ولی در مورد بهترین و باکیفیت ترین دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته در تهران بهترین هستیم.

سابقه ما در حوزه دوربین مداربسته:

ما سابقه طولانی یعنی بیش از 17 سال در مورد نصب دوربین مدار بسته داریم و با بروزترین استانداردهای دوربین مداربسته در ایران برای شما تمام احتیاجهای سیستم های حفاظتی را یکجا جمع نموده ایم و بهترین تیم های نصاب دوربین مداربسته در تهران را داریم.

نصب دوربین مدار بسته AHD

دوربین مداربسته ahd یک نوع از تکنولوژی ساخت دوربین می باشد. دوربین مداربسته به معنی نوعی دوربین که به صورت آنالوگ بوده ولی دارای کیفیت بالایی می باشد اشاره نموده به عبارت دیگر تصاویر آنالوگی که این دوربین ها در اختیار دستگاه dvr قرار می دهند و بیشتر در نصب دوربین مداربسته از این نوع استفاده می گردد.

دوربین مدار بسته قدی جهت نصب دوربین مدار بسته

نوع جدیدی از دوربین های مداربسته که در ورودی محل ورود و خروج نظارت نصب می شوند و تصویر را متناسب با قد افراد ثبت می نمایند. این موضوع باعث ثبت تصویر بهتر از چهره کلی افراد می گردد. این دوربین های مداربسته معمولاً مجهز به سیستم تشخیص چهره انسان نیز هستند.

ضروری است که تمام منازل به دوربین مداربسته مجهز شوند.

دوربین های مداربسته بی سیم مناسب برای نصب دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته بی سیم (Wireless security camera) نوعی از دوربین های مداربسته هستند که اطلاعات تصویر و صدا را به وسیله یک ارسال نماینده بی سیم برای نقطه ای دیگر ارسال می نمایند. بسیاری از دوربین های بی سیم از یک یا دو کابل.

ما به شما توصیه می کنیم حتما از نصب دوربین مدار بسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

برای نصب دوربین مدار بسته باید تجربه کافی و دانش کافی در این حوزه داشته باشید و در صورتی که احتیاج به مشاوره تخصصی در زمینهٔ نصب دوربین مداربسته می توانید با ما در ارتباط باشید.

همچنین ما آماده ارائه خدمات تعمیر دوربین مداربسته برای شما هستیم.

امنیت آرامش می آفریند

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1064

به "نصب دوربین مدار بسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب دوربین مدار بسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید