نانولوله های کربنی در صنایع ترکیه توزیع می شوند

به گزارش سفر به کیش، یکی از شرکت های تولیدکننده نانولوله های کربنی با انعقاد قراردادی، توزیع این نانولوله ها را در کشور ترکیه شروع نموده است تا از این نانومواد در صنایع مختلف، نظیر خودروسازی استفاده گردد.

نانولوله های کربنی در صنایع ترکیه توزیع می شوند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ویژه کریسمس در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، حیم پینهاس (Hayim Pinhas) توزیع کننده رسمی محصولات نانولوله کربنی شرکت او سی اس آی ای ال (OCSiAl) شده است. حیم پینهاس بیش از 50 سال است که در بازار پلاستیک و کامپوزیت در کشور ترکیه فعالیت دارد. تمرکز این شرکت روی پوشش های پودری و صنعتی و همچنین کف های خود تراز شونده در صنعت ساخت و ساز است، حوزه ای که یکی از نیرو های محرک رشد مالی ترکیه است.

دوز بسیار کم (0.02-0.05 درصد وزنی) مورد استفاده از نانولوله های کربنی در پوشش های پودری راه را برای افزودن رنگ به محصولات باز کرده و انعطاف پذیری بیشتر در فرمولاسیون نهایی و بهبود کارایی محصولات را باز می نماید.

بیشتر فراوریکنندگان برجسته خودرو دارای کارخانه های مونتاژ خودرو در ترکیه هستند که فرصت های بیشتری را برای استفاده از نانولوله های کربنی فراهم می نماید. به طور خاص، رهیافت های مبتنی بر نانولوله کربنی در پرایمر های رسانا که برای رنگ آمیزی الکترواستاتیک سپرها، گلگیر ها و سایر قطعات خارجی در خط اصلی رنگ آمیزی خودرو استفاده می گردد، چشم انداز بالایی را نشان می دهد.

کاگاتای اودمیر از مدیران اجرایی شرکت حیم پینهاس می گوید: شرکت حیم پینهاس به همراه تیم فروش با تجربه خود که طیف گسترده ای از محصولات و دانش فنی را به فراوریکنندگان در صنایع مختلف ارائه می دهد، اعتبار بسیار بالایی دارد. ما تصمیم گرفتیم که یک همکاری طولانی مدت با OCSiAl، با درک مزایای غیرقابل انکار نانولوله های کربنی نسبت به راه چاره های استاندارد در بعضی از صنایع، تشکیل دهیم.

اندرو دوبروسکی، مدیر فروش و توسعه کسب و کار OCSiAl در اتحادیه اروپا می گوید: صنعت ترکیه به سوالات مربوط به بهره وری و ایمنی فراوری توجه زیادی دارد. راه چاره های ما به طور قابل توجهی خطر حوادث صنعتی مربوط به تجمع الکتریسیته ساکن در هنگام تخلیه را کاهش می دهد، فرآیند های موجود را ساده می نماید و به فراوریکنندگان اجازه می دهد تا هزینه ها را کاهش دهند.

در حال حاضر، نانولوله های کربنی TUBALL در بیش از 45 کشور در سراسر دنیا به بازار عرضه می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1686

به "نانولوله های کربنی در صنایع ترکیه توزیع می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانولوله های کربنی در صنایع ترکیه توزیع می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید