ممنوعیت ورود مسافران خارجی به پکن

به گزارش سفر به کیش، با آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا در پایتخت چین، ورود مسافران خارجی به پکن ممنوع شد.

ممنوعیت ورود مسافران خارجی به پکن

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست روز سه شنبه نوشت که به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در پایتخت چین ، از ورود مسافران خارجی به این شهر جلوگیری می گردد.

گزارش حاکی است که دیپلمات ها از این مقررات جدید مستثنی هستند و مسافران دیگر برای سفرهای بسیار خاص و ضروری باید درخواست خود را ارایه نمایند.

از ماه مارس به این طرف برای ورود پروازهای خارجی به پکن مقررات سختی در نظر گرفته شده بود و مسافران باید برای 14 روز قرنطینه می شدند.

قرار بود به دلیل آنکه در دو ماه اخیر موردی از ابتلا به کرونا در پایتخت چین وجود نداشته است ، مسافران بتوانند با یک پرواز هفتگی پس از ورود به شانگهای و یا شهر گوانگ جو در شرق و جنوب چین و پس از 14 روز قرنطینه و آزمایش کرونا با هزینه شخصی به پکن بازگردند که بار دیگر این موضوع به دلیل موج دوم بیماری منتفی شده است.

این اتفاق خسارات و زیان های بسیار سنگین اقتصادی را به بخش های خدماتی و گردشگری وارد نموده است که بتدریج جان گرفته بودند بسیاری از شهروندان گفته اند که امیدشان را به بهتر شدن شرایط کسب و کار در این رشته ها از دست داده اند.

همزمان سون چونلان معاون نخست وزیر چین در مصاحبه ای گفت که خطر شیوع ویروس بشدت جدی است و مسئولان باید قاطعانه ترین تدابیر را اعمال نمایند.

وی با اشاره به ابتلای افزون بر 100 نفر در پکن در مدت چهار روز پس از شیوع ویروس در یک بازار میوه و تره بار در پایتخت، گفت: هیچکس در نبرد با کرونا حق خستگی و مسامحه ندارد و اصلا نباید موضوع را جدی تلقی نکرد.

معاون نخست وزیر چین توضیح داد که با نظرداشت اینکه همه گیری در کشورهای دیگر مرتفع نشده است چین نیز درمعرض خطر واقع شده است و همه سازمان ها و نهادها باید با قضیه بسیار حساس و جدی برخورد نمایند.

به گفته وی متاسفانه ویروس به مناطق دیگر سرایت نموده است و مواردی که در استان های لیایونینگ، سی چوان و خو بی در شمال شرق و جنوب غرب پیدا شده به پکن مرتبط است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1053

به "ممنوعیت ورود مسافران خارجی به پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود مسافران خارجی به پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید