مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم مالی به آرامش روانی جامعه یاری می نماید

به گزارش سفر به کیش، نماینده مجلس درباره تشکیل مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم مالی گفت: با توجه به اینکه مبارزه با مفاسد مالی یکی از دغدغه های مهم است قطعاً تشکیل چنین منجر به ایجاد شفافیت شده و به لحاظ آرامش روانی جامعه نیز مؤثر خواهد بود.

مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم مالی به آرامش روانی جامعه یاری می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علی اکبر کریمی مالی مجلس در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، با اشاره به تشکیل مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم مالی، گفت: اقدم بسیار خوب و ارزنده نشان داد اولویت قوه قضاییه مبارزه با مفاسد مالی و مالی کلان است.

عضو فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انظباط مالی مجلس ضمن تقدیر از رئیس قوه قضاییه به جهت تشکیل مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم مالی گفت: با توجه به اینکه مبارزه با مفاسد مالی یکی از دغدغه های مهم مردم است قطعاً تشکیل چنین منجر به ایجاد شفافیت شده و به لحاظ آرامش روانی جامعه نیز مؤثر خواهد بود.

این نماینده مجلس گفت: حتماً باید ساز و کاری برای گسترش این قبیل فعالیت ها در سایر نهاد ها هم شکل گیرد چرا که باید همین رویکرد قطعی و قاطع رئیس قوه قضاییه در استان ها ساری و جاری گردد و این جدیت و قاطعیت در استان ها نمود داشته باشد؛ بنابراین این اقدام، اقدام مثبت و مناسبی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 719

به "مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم مالی به آرامش روانی جامعه یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم مالی به آرامش روانی جامعه یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید