لغو مسابقات به تراکتور لطمه زد، مدعی قهرمانی یک ماه بدون مسابقه

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، دیدار اروز شنبه تراکتور تبریز مقابل پیکان در هفته دوزادهم رقابت های لیگ برتر لغو شد تا شاگردان مصطفی دنیزلی در شرایط عجیب قرار بگیرند.

لغو مسابقات به تراکتور لطمه زد، مدعی قهرمانی یک ماه بدون مسابقه

سرخپوشان تبریزی آخرین بازی خود در فصل جاری را چهاردهم آبان ماه در اصفهان مقابل سپاهان برگزار کردند که با شکست دو بر صفر این تیم همراه بود.

تراکتوری ها پس از این دیدار که در هفته دهم برگزار شد با تعطیلی لیگ به خاطر بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق روبرو شدند و پس از آن هم هیچ دیداری در لیگ برتر برگزار نکردند.

سرخپوشان تبریزی قرار بود اول آذرماه میزبان شهرخودرو باشند که این بازی به دلیل مسائل مربوط به اینترنت و فروش بلیت برگزار نشد. پس از آن هم شاگردان دنیزلی قرار بود روز شنبه در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس بروند که این بازی هم به دلیل آلودگی هوا لغو شد.

به این ترتیب تراکتوری ها پس از یک ماه از آخرین بازی خود بایستی پنجشنبه چهاردهم آذرماه سال جاری به مصاف شاهین شهرداری بوشهر برود.

تیمی که در طول این مدت تنها یک دیدار مقابل نود ارومیه در یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار کرد که طی آن اکثر نیمکت نشینان بازی کردند.

اتفاقی عجیب برای تیمی که مدعی عنوان قهرمانی است و می تواند روحیه سرخپوشان تبریزی را تحت تاثیر نتایج سایر بازی ها قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 577

به "لغو مسابقات به تراکتور لطمه زد، مدعی قهرمانی یک ماه بدون مسابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو مسابقات به تراکتور لطمه زد، مدعی قهرمانی یک ماه بدون مسابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید