فوتبال دنیا، نیمار: پسر من عاشق امباپه است، کیلیان پدیده است

به گزارش سفر به کیش، فوتبال جهان- نیمار از علاقه پسر 7 ساله اش نسبت به هم تیمی 19 ساله اش سخن گفت.

فوتبال دنیا، نیمار: پسر من عاشق امباپه است، کیلیان پدیده است

به گزارش خبرنگاران، کیلیان امباپه ستاره بی چون و چرای پاری سن ژرمن در پیروزی 5 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) این تیم مقابل لیون در هفته نهم لوشامپیونه فرانسه بود. ستاره 19 ساله پاریسی ها در این دیدار چهار گل در استادیوم پارک دوپرنس به ثمر رساند و یک پنالتی هم گرفت که نیمار آن را تبدیل به اولین گل PSG کرد.

نیمار پس از این بازی به تمجید از هم تیمی 19 ساله اش پرداخت و از علاقه پسر 7 ساله اش به کیلیان سخن گفت. ستاره برزیلی پاری سن ژرمن گفت: پسر من عاشق امباپه است. او را با خودم به سر تمرین بردم و یک بند در مورد کیلیان صحبت می کرد. پسرم می خواست با امباپه عکس بگیرد تا به دوستانش در مدرسه نشان بدهد. او عکس را گرفت و خیلی هم خوشحال بود.

وی در ادامه گفت: ارزش های خودم را می شناسم، می دانم فشارهایی وجود دارد، به مسئولیت های خودم هم واقف هستم، اما ما بازیکنان باکیفیت زیادی داریم که آنها هم مسئولیت هایی به عهده دارند. کیلیان یکی از آنهاست. او رهبر فنی تیم است و بازیکنان تیم هم به او احترام می گذارند. وقتی او نظری می دهد، ما به حرف او گوش می کنیم و حرف هایش را درک می کنیم و مهم نیست که او چند سالش است. ما در پاری سن ژرمن اهمیت یکدیگر را می دانیم و به امباپه بابت عملکردش در این بازی تبریک بگویم.

نیمار در خاتمه اعلام کرد: امباپه حتی می توانست بیشتر گل بزند. از دید من امباپه پدیده است و امیدوارم سال ها به همین شکل به کارش ادامه دهد و فوتبال قدردان وی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 55

به "فوتبال دنیا، نیمار: پسر من عاشق امباپه است، کیلیان پدیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیمار: پسر من عاشق امباپه است، کیلیان پدیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید