عکاشه: جدول به ما دروغ نمی گوید اما گزینه سقوط نیستیم، فقط یک برد می خواهیم

به گزارش سفر به کیش، مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که با کسب یک برد خیلی از مسائل این تیم حل خواهد شد.

عکاشه: جدول به ما دروغ نمی گوید اما گزینه سقوط نیستیم، فقط یک برد می خواهیم

ابوالفضل عکاشه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط بحرانی پدیده گفت: خودمان هم بابت این شرایط ناراحت هستیم و متاسفانه تا الان نتایج خوبی نگرفته ایم. میثاقیان برای تیم ما زحمت کشید و ما قبل از هر بازی بررسی خوبی از حریفان داشتیم ولی فکر می کنم نداشتن تمرکز به تیم ضربه می زند. در خیلی از بازی ها در دقایق پایانی گل خوردیم و این نشان می دهد که بازیکنان به علت بعضی مسائل تمرکز ندارند.

وی که در بازی با گل گهر اولین گل فصلش را به ثمر رساند، تاکید نمود: از هفته سوم به تیم اضافه شدم و فشار هم روی من وجود داشت چون همه از مهاجم توقع گلزنی دارند. بعد از زدن گل می توانستم یک گل دیگر هم بزنم که اگر نتیجه دو بر صفر می شد خیلی چیزها فرق می کرد ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

عکاشه در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است باشگاه اقدام به جذب سرمربی خارجی کند؟ بیان کرد: در این زمینه اطلاع دقیق ندارم ولی فعلا تمرینات زیر نظر داود سیدعباسی برگزار می گردد و باید دید باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

مهاجم پدیده در مورد اینکه خیلی ها این تیم را اصلی ترین گزینه سقوط می دانند، گفت: خوب امتیاز نگرفتیم و جدول هم به ما دروغ نمی گوید ولی گزینه سقوط نیستیم. 21 بازی دیگر به جای مانده و می توانیم خودمان را از این شرایط خارج کنیم، ضمناً فاصله پدیده با تیم های بالایی زیاد نیست و با کسب یک برد خیلی از مسائل این تیم حل خواهد شد.

وی در مورد بازی با صنعت نفت آبادان گفت: بازی سختی داریم ولی محکوم به برد هستیم. بازیکنانی خوب و با کیفیت داریم و اگر این بازی را ببریم قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1928

به "عکاشه: جدول به ما دروغ نمی گوید اما گزینه سقوط نیستیم، فقط یک برد می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاشه: جدول به ما دروغ نمی گوید اما گزینه سقوط نیستیم، فقط یک برد می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید