سهمیه زمستانی نفت سفید بیش از 100 هزار خانوار منطقه ارومیه به حساب سرپرستان واریز شد

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: سهمیه زمستانی نفت سفید بیش از 100 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید منطقه ارومیه در کارت بانکی سرپرستان خانوار واریز شد.

سهمیه زمستانی نفت سفید بیش از 100 هزار خانوار منطقه ارومیه به حساب سرپرستان واریز شد

احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: درسهمیه زمستانی برای خانوارهای 1 و 2 نفره 400 لیتر سوخت، برای خانوارهای 3 و 4 نفره 700 لیتر، و برای خانوارهای 5 نفر به بالا 1000 لیتر سوخت تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: اعتبار این مرحله از سهمیه نفت سفید تا 25 اسفند ماه امسال است، همچنین سهمیه سوخت فصل پاییز برای مشترکینی که تاکنون سهمیه نفت سفید خود را دریافت نکرده اند محفوظ است.

مجرد با بیان اینکه در مرکز و شمال استان تاکنون 120 میلیون لیتر سوخت توزیع شده است، گفت: قبل از فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان وبه لحاظ سردسیر و صعب العبور بودن بسیاری از مناطق روستایی استان آذربایجان غربی سهمیه 100 درصدی نفت سفید این دسته از خانوارها ارسال شده است

وی خاصرنشان کرد: کل سهمیه نفت سفید خانوارها در طول امسال برای خانوارهای 1 و 2 نفره، 1600 لیتر سوخت، برای خانوارهای 3 و 4 نفره، دو هزار لیتر، برای خانوارهای5 و 6 نفره، دو هزارو 600 لیتر، و برای خانوارهای 7 نفر به بالا دو هزارو 800 لیتر سوخت توزیع می گردد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: میزان ذخیره سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در شرایط مطلوبی قرار گرفته است و مسئله ای در این ارتباط وجود ندارد.

وی در خاتمه توضیح داد: برای جلوگیری از سوء استفاده های خرید و فروش سوخت و تحقق اهداف دولت الکترونیک سهمیه نفت سفید به صورت پایلوت از سال گذشته به وسیله کارت بانکی سرپرست خانوار تخصیص می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 604

به "سهمیه زمستانی نفت سفید بیش از 100 هزار خانوار منطقه ارومیه به حساب سرپرستان واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه زمستانی نفت سفید بیش از 100 هزار خانوار منطقه ارومیه به حساب سرپرستان واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید