ویزای آمریکا: سفر هیات عالی رتبه آمریکایی به خاورمیانه

به گزارش سفر به کیش، وزارت خارجه آمریکا گفت، هیاتی بلندمرتبه از مقام های ایالات متحده در بازه زمانی اول تا هفتم مه به چهار کشور خاورمیانه سفر نموده است.

ویزای آمریکا: سفر هیات عالی رتبه آمریکایی به خاورمیانه

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا توریستی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این هیات قرار است به آنالیز روابط دو جانبه و اوضاع در منطقه خاورمیانه بپردازد.

این هیات شامل درک چولت، مشاور وزارت خارجه آمریکا و برت مک گورک، هماهنگ نماینده شورای امنیت ملی در امور خاورمیانه و شمال آفریقا به همراه جویی هود، دستیار موقت وزیر خارجه در امور خاورنزدیک و دانا استرول، معاون دستیار وزیر دفاع در امور خاورمیانه می گردد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود آورده است: این هیات در ابوظبی، امان، قاهره و ریاض توقف دارد و با مقام های ارشد دولت های این کشورها ملاقات می نماید و بر روابط امنیتی، فرهنگی، مالی و سیاسی دیرپای بین آمریکا و این کشورها تاکید می نماید.

مقام های آمریکایی قرار است با هدف تقویت شراکت استراتژیک خود با امارات به این کشور سفر نمایند و به آنالیز مسائل منطقه ای و همچنین اقدامات مشترک درباره مقابله با تغییرات آب و هوایی و پیشبرد انرژی پاک بپردازند.

این هیات آمریکایی در اردن بر روی مسائل مشترکی که نگرانی دو طرف است و همچنین دستور کار اصلاحات مالی در این کشور تمرکز دارد.

توقف بعدی در مصر است و هیات آمریکایی با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری این کشور به آنالیز روابط دو جانبه، امنیت منطقه، همکاری مالی و حقوق بشر به تبادل نظر می پردازد.

در عربستان نیز که آخرین مرحله سفر این هیات است، آنها درباره درگیری های یمن و همچنین کوشش های ریاض برای مدرن کردن و تنوع بخشیدن به اقتصادش تبادل نظر می نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1609

به "ویزای آمریکا: سفر هیات عالی رتبه آمریکایی به خاورمیانه" امتیاز دهید

3 کاربر به "ویزای آمریکا: سفر هیات عالی رتبه آمریکایی به خاورمیانه" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: سفر هیات عالی رتبه آمریکایی به خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید