سرگردانی حیوانی عجیب در خانه ای در مجیدیه ، حضور آتش نشانان

به گزارش سفر به کیش، یک پرنده طاووس که در پشت بام یک منزل مسکونی در مجیدیه شمالی سرگردان شده و قادر به پرواز نبود، توسط آتش نشانان به دام افتاد.

سرگردانی حیوانی عجیب در خانه ای در مجیدیه ، حضور آتش نشانان

جهت دریافت خدمات بازسازی آشپزخانه کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، به دنبال تماس ساکنان یک منزل مسکونی با سامانه 125 آتش نشانی و درخواست یاری از آتش نشانی، بی درنگ یک گروه از آتش نشانان ایستگاه 23، ساعت 9 صبح امروز به سمت نشانی اعلام شده واقع در کوی مجیدیه شمالی حرکت کردند.

رضا مهرورز رئیس ایستگاه 23 آتش نشانی در این باره گفت: هنگامی که نیروهای آتش نشانی به محل اعلام شده، رسیدند مشاهده کردند که یک بهله طاووس رنگارنگ زیبایی در پشت بام یک منزل یک طبقه مسکونی نشسته و کوشش می نماید که پرواز کند، اما هر کار می کرد به پرواز درآید، پیروز نمی شد.

وی توضیح داد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه و بی آنکه آسیبی به این طاووس برسد، پایان توانستند این پرنده زیبا را در پشت بام به دام اندازند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به اینکه این پرنده پس از انتقال به ایستگاه آتش نشانی تحویل مراجع ذیصلاح محیط زیست داده شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر نوعی از جانوران و یا پرندگان وحشی از هرگونه اقدامی خودداری نمایند و بی درنگ با سامانه 125 تماس برقرار نموده و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 818

به "سرگردانی حیوانی عجیب در خانه ای در مجیدیه ، حضور آتش نشانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگردانی حیوانی عجیب در خانه ای در مجیدیه ، حضور آتش نشانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید