رقم سنگین کسری بودجه عمومی فرانسه

به گزارش سفر به کیش، کسری بودجه عمومی فرانسه به رقم بی سابقه 248 میلیارد یورو رسید.

رقم سنگین کسری بودجه عمومی فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از خبرگزاری فرانسه، اولیویه دوسوپ، وزیر حساب های عمومی فرانسه یکشنبه بیان کرد کسری بودجه عمومی فرانسه در سال کنونی میلادی 11.3 درصد فراوری ناخالص داخلی کشور خواهد بود.

بر این اساس، اولیویه دوسوپ به نشریه ژورنال دو دیمانش گفت: پیش بینی می گردد که در سال 2020 کسری بودجه عمومی 248 میلیارد یورو یعنی 11.3 درصد فراوری ناخالص داخلی باشد. در پیش بینی قبلی، میزان کسری بودجه عمومی فرانسه 10.2 درصد فراوری ناخالص داخلی برآورد شده بود.

برونو لومر، وزیر اقتصاد فرانسه آدینه اعلام نموده بود سال جاری بدهی های عمومی به رقم 119.8 درصد فراوری ناخالص داخلی خواهد رسید. قرنطینه مجدد که با تشدید همه گیری کرونا در فرانسه به اجرا درآمده است، یکی از دلایل وخیم تر شدن شرایط مالی این کشور محسوب می گردد.

دولت فرانسه از شروع بحران سلامتی، طرح های پرهزینه ای برای حمایت از اقتصاد اتخاذ نموده است. قرار است در هشت هفته آینده 20 میلیارد یورو دیگر برای مقابله با بحران کرونا به بازار تزریق گردد. این رقم علاوه بر 470 میلیارد یورویی است که از ماه مارس برای تزریق به بازار پیش بینی شده بود. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1230

به "رقم سنگین کسری بودجه عمومی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم سنگین کسری بودجه عمومی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید