در لحظاتی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم، مهم انسانیت است

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، در بازی نخست مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر والیبال امروز تیم سایپا مقابل تیم سیرجان با نتیجه سه بر دو باخت.

در لحظاتی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم، مهم انسانیت است

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم کوشش زیادی کردند. در لحظاتی از بازی تمرکز خود را از دست دادیم و فاصله زیاد شد. دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. نه زندگی تمام شده و نه والیبال. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است.

وی اضافه نمود: تیم سیرجان با این پیروزی آرامش بیشتری برای روز پنج شنبه خواهد داشت. ما نیز برای بازی بعد آماده می شویم. مطمئن باشید که تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعد، در دو بازی تمام نخواهد شد.

شهنازی درباره دلایل شکست تیمش گفت: طبیعی است. هر دو تیم خوب و جنگنده هستند. یک روز آنها شرایط بهتری دارند و یک روز ما. امروز شرایط آنها بهتر از تیم سایپا بود. پیروز شدند اما اتفاق خاصی رخ نداده است. این پیروزی نوش جانشان.

سرمربی تیم والیبال سایپا توضیح داد: پس از سال ها مربیگری و تجربه این را می گویم که زندگی همچنان ادامه دارد. مهم این است که در زندگی انسان درستی باشیم.

شهنازی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه در لحظات حساس بازی، پاسور باتجربه خود را بیرون کشیدید و از جوان ها استفاده کردید آیا اعتماد بیشتری به آنها داشتید؟ گفت: بازی در لحظاتی گیر کرد. طبیعی است زمانی که شرایط نامطلوب داشته باشیم، باید حرکتی انجام دهیم. نهایت استفاده خود را از بازیکنان کردیم. آنها نیز عملکرد بدی نداشتند.

وی درباره عصبانیتش در انتهای بازی گفت: عصبانی نشدم بلکه از برخورد و داد و بیداد حریف و عملکرد ناظر ناراحت شدم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1491

به "در لحظاتی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم، مهم انسانیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در لحظاتی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم، مهم انسانیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید