توجه ویژه FIVB به حرکت استثنایی میلاد عبادی پور

به گزارش سفر به کیش، صفحه فدراسیون جهانی والیبال از تک دفاع فوق العاده میلاد عبادی پور برابر کانادا به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین اتفاقات هفته دوم لیگ ملت ها یاد نموده است.

توجه ویژه FIVB به حرکت استثنایی میلاد عبادی پور

در این سال ها همیشه انتقاداتی نسبت به عملکرد میلاد عبادی پور وجود داشته که بسیاری از آن ها غیرمنصفانه بوده است. اتفاقی نیست که بازیکنی سال ها در یکی از برترین لیگ های جهان به میدان برود و بعد هم راهی برترین لیگ جهان یعنی ایتالیا گردد.

عبادی پور در تیم ملی نیز سال ها یک بازیکن مهم و کلیدی بوده و هر مربی که به ایران آمده اعتماد ویژه ای به این والیبالیست داشته است. در واقع با توجه به این حقایق، نمی توان کیفیت میلاد عبادی پور را زیر سوال برد؛ البته هر بازیکنی هم روز خوب و بد دارد و قطعا میلاد نیز در این سال ها از این قاعده مستثنی نبوده است.

تیم ملی والیبال ایران دو روز پیش در آخرین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت ها مقابل کانادا نهاده شد و پیروز شد با ارائه یک نمایش حساب شده و فوق العاده حریف خود را در سه ست پیاپی شکست دهد. در این ملاقات میلاد عبادی پور یکی از برترین بازیکنان ایران بود و نمایش فوق العاده ای ارائه داد.

به همین دلیل یکی از زیباترین لحظات بازی ایران و کانادا که به وسیله کاپیتان ایران خلق شد مورد توجه صفحه اینستاگرام فداسیون جهانی والیبال نهاده شده است؛ جایی که میلاد عبادی پور با تک دفاع استثنایی سد راه امتیازگیری ستاره کانادا یعنی اسکلاتر شد. FIVB با عبارت: ببینید و از این نمایش های مجذوب کننده از بازی های دیروز لذت ببرید. دفاع عبادی پور را به عنوان یکی از لحظات مجذوب کننده لیگ ملت ها در هفته دوم معرفی نموده است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2092

به "توجه ویژه FIVB به حرکت استثنایی میلاد عبادی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه ویژه FIVB به حرکت استثنایی میلاد عبادی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید