تور کوبا ارزان: در ازای صادرات نفت غلات مورد احتیاج را از کوبا تامین می کنیم

به گزارش سفر به کیش، معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه گفت: تهاتر با کوبا به طور جدی پیگیری می گردد و بنا شده به طور سیستماتیک در ازای صادرات نفت غلات مورد احتیاج خود را تامین کنیم.

تور کوبا ارزان: در ازای صادرات نفت غلات مورد احتیاج را از کوبا تامین می کنیم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کوبا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نشست ستاد هماهنگی روابط مالی خارجی با موضوع پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک مالی ارمنستان به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه و با حضور اعضای ستاد مرکب از مدیران دستگاه های ذیربط برگزار گردید.

در این نشست، ضمن بیان دستاورد های کمیسیون مشترک مالی با ارمنستان در مورد برنامه ریزی برگزاری کمیسیون های مشترک مالی با سایر کشور ها بحث و گفتگو صورت گرفت.

مهدی صفری از برگزاری حدود 18 کمیسیون مشترک مالی با هدف افزایش صادرات، صدور خدمات مهندسی و تسهیل تجارت و ترانزیت تا انتها شهریور ماه امسال اطلاع داد.

وی در مورد دستاورد های کمیسیون مالی ارمنستان که از تاریخ 21 تا 23 ماه جاری برگزار گردید، گفت: در بحث انرژی توافقات خوبی با ایروان در مورد صادرات انرژی و سوآپ انرژی انجام شده و پیش بینی می گردد رقم مبادلات در امسال افزایش 30 درصدی داشته باشد.

معاون دیپلماسی مالی با اشاره به سفر وزیر نفت به کوبا و حضور هیأت کوبایی در تهران بحث تهاتر با کوبا را بسیار مهم تلقی کرد و اضافه نمود: تهاتر با کوبا به طور جدی پیگیری می گردد و بنا شده به طور سیستماتیک در ازای صادرات نفت غلات مورد احتیاج خود را تامین کنیم.

وی بعلاوه کوبا را بازار بسیار خوبی در حوزه آمریکای مرکزی و لاتین برای صادرات محصولات ایران بر شمرد.

صفری بعلاوه از برگزاری نشست کمیسیون مشترک مالی قطر و ایران در ماه آینده اطلاع داد.

در ادامه حاضران در این جلسه در مورد موضوعات قابل پیگیری در قالب کمیسیون های مالی بحث و محور ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2040

به "تور کوبا ارزان: در ازای صادرات نفت غلات مورد احتیاج را از کوبا تامین می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوبا ارزان: در ازای صادرات نفت غلات مورد احتیاج را از کوبا تامین می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید