خبرنگاران فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی شروع شد

به گزارش سفر به کیش، اراک - خبرنگاران - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان از روز شنبه شروع شده و خانواده ها، دانش آموزان، دانشجویان و گروه های مختلف سنی می توانند به صورت مجازی در این ضیافت کتابخوانی شرکت نمایند.

خبرنگاران فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی شروع شد

مهدی ثامنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این جشنواره در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع)، به ویژه امام رضا (ع) و اضافه کرده شدن منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی (ع) به عنوان بخش ویژه دهمین دوره برگزار می گردد.

وی گفت: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی باوجود تعطیلی کتابخانه های عمومی، نخستین گام های خود را با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برداشته و در این فراخوان، 12 کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است.

این مسوول ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانیwww.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی گفت: در بخش مکتوب به محض بازگشایی کتابخانه های عمومی آماده پذیرایی به صورت حضوری برای معرفی و فراهم کردن شرایط حضور در این جشنواره خواهند بود.

ثامنی اضافه کرد: از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح ملی و شهرستانی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع و روش شرکت در مسابقه دهمین جشنواره رضوی می توانند برای دانلود منابع مسابقه به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی گفت: بخش های دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی این جشنواره در سه بخش فردی، گروهی، خانوادگی و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می گردد.

یک میلیون و 84 هزار و 936 جلد کتاب در 904 هزار و 162 عنوان در کتابخانه های استان مرکزی وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 872

به "خبرنگاران فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید