حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال چیز خاصی نبود؛ شاید من هم در تمرین پرسپولیس حاضر شوم

به گزارش سفر به کیش، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد، حضور وحید قلیچ دروازه بان پیشین پرسپولیس در تمرینات تیم استقلال اصلا چیزی عجیبی نیست و چه بسا روزی هم او بخواهد در تمرینات پرسپولیس حاضر گردد.

حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال چیز خاصی نبود؛ شاید من هم در تمرین پرسپولیس حاضر شوم

او در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برد استقلال مقابل پارس جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: این برد خیلی خوب و به جا بود چراکه بعد از باخت در دربی توانست آن باخت را جمع کند. جمع کردن تیم بعد از باخت در بازی حساس و مهمی مانند دربی خیلی مهم است و اگر استقلال نمی توانست پارس جم را ببرد، مسائل زیاد می شد. البته این بردی بود که با استرس زیاد برای طرفداران و ما به دست آمد.

وی ادامه داد: چه بسا اگر استقلال زودتر به گل می رسید بهتر می شد، بازی را ببرند. اما استقلال توانست خودش را به شرایط خوب برگرداند.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آبی ها همچنان می توانند در کورس قهرمانی باشند، گفت: بله، اما من چند تا سوال از آقای ساپینتو دارم؛ اول چرا ارسلان مطهری در تریکب اصلی تیم نیست!؟ بعد از آن مگر به ترکیب تیم برنده دست می زنند؟ استقلال در دیدار قبل از دربی با ارسلان مطهری برنده شده بود، اما در دربی او را از ترکیب اصلی خارج می کنیم. در بازی مقابل پارس جم ارسلان مطهری در نیمه اول از همه بازیکنان داخل زمین عملکرد بهتری داشت، اما به جای او آرمان رمضانی را آوردیم. بعد زمانی هم که آرمان رمضانی وارد زمین می گردد، برای اینکه از او در توپ های هوایی استفاده کنیم، هیچ ارسالی نداشتیم.

او اضافه نمود: بعد از ان چرا استقلال با دو مهاجم بازی نمی کند؟ به طور نمونه در بازی دربی ما عقب هستیم و احتیاج به گل داریم، اما پیمان بابایی را بیرون می کشیم. ما که احتیاج به گل داریم باید با 2 مهاجم بازی می کردیم که شرایط مان را بهتر کند. به هرحال یکسری سوالات است که اگر بگردد جواب هایی برای شان پیدا کرد مطمئنا شرایط استقلال هم بهتر خواهد شد.

ورمزیار درباره اینکه آیا استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد؟ تاکید نمود: نباید نا امید شد. قطعا تیم های پرسپولیس و سپاهان در سه بازی به جای مانده امتیاز از دست می دهند. همانطور که سپاهان جلوی ملوان امتیاز از دست داد. کسی فکرش را می کرد؟ گرچه معتقدم بعضی از بازی ها مانند دربی خاص هستند و بیرون زمین بازی بحث های زیادی پیرامونش مطرح می گردد و رسانه ها به آن می پردازند. در کل یکسری مسایل کنار این گونه بازی ها زیاد است.

او افزود: دربی از جمله بازی های است که در بعضی مواقع بردش سه امتیاز نیست، بلکه 6 یا 9 امتیازی است. به طور نمونه این دربی 9 امتیازی بود تیمی که باخت، قهرمانی را از دست داد و حتی ممکن است نایب قهرمانی را هم از دست بدهد و این اتفاق برای استقلال افتاد. به همین علت است که می گویم این دربی 9 امتیاز داشت که استقلال آن را از دست داد.

وی درباره اینکه آیا با تمدید قرارداد ساپینتو برای فصل آینده موافق است یا نه تاکید نمود: ساپینتو مربی کار بلدی است. البته هیجانات خودش را دارد، اما تمدید قرارداد هم دو طرفه است باید ببینم نظر طرفین ازجمله ساپینتو در این زمینه چیست؟ اما از نظر من کارش را بلد است ولی استرس و هیجانات خودش را دارد.

این پیشکسوت تیم استقلال درباره اینکه آیا موضعی درباره حضور وحید قلیچ بازیکن سابق تیم پرسپولیس در تمرینات استقلال و دیدار با ساپینتو دارد یا نه گفت: نه چرا باید موضع گرفت!؟ به هر حال وحید قلیچ یک فرد ورزشی است؛ ملی پوش بوده و آمده و تمرین استقلال را دیده است. او نظر خاص خودش را دارد. شاید یک روزی هم ما به تمرین پرسپولیس برویم و با یکی از دوستان مان قرار دیدار بگذاریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2231

به "حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال چیز خاصی نبود؛ شاید من هم در تمرین پرسپولیس حاضر شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال چیز خاصی نبود؛ شاید من هم در تمرین پرسپولیس حاضر شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید