پرسپولیس همین هفته قهرمان می گردد؟

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران- هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر روز آدینه 22 اردیبهشت به صورت همزمان و از ساعت 18 برگزار می گردد که در حساس ترین بازیها، پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان گل گهر سیرجان است و سپاهان هم در اصفهان از پیکان پذیرایی می نماید.

پرسپولیس همین هفته قهرمان می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، با وجود فشردگی زیادی که در بالای جدول وجود دارد، ممکن است اتفاقاتی رقم بخورد که پرسپولیس همین هفته جشن قهرمانی را برگزار کند! این تیم فعلا با 60 امتیاز در صدر جدول است و تیم های سپاهان با 59 و استقلال با 56 امتیاز در تعقیبش هستند. با توجه به همین امتیازات و البته از آنجا که فقط دو هفته مانده است فقط پرسپولیس است که روی کاغذ شانس قهرمان شدن یک هفته زودتر از خاتمه را دارد. این تیم اگر بازی با گل گهر را ببرد و سپاهان در اصفهان مقابل پیکان شکست بخورد آن وقت کار تمام است. پرسپولیس در این صورت 63 امتیازی می گردد و سپاهان در همان عدد 59 باقی می ماند، آن وقت، چون فقط یک بازی به جامانده پرسپولیس حتی در صورت شکست در ملاقات آخر، باز هم قهرمان لیگ می گردد.

البته که این بخشی از احتمالات است و بعید است سپاهان به این راحتی ها اجازه دهد فرصت از دستش برود. نکته درخور توجه اینکه اگر تیم پرسپولیس در این هفته حتی یک امتیاز هم کسب کند شانس قهرمانی استقلال حتی در صورت فزونی در ملاقات هفته بیست و نهم برابر مس رفسنجان، در فاصله یک هفته به خاتمه از دست می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2234

به "پرسپولیس همین هفته قهرمان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همین هفته قهرمان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید