اقدام غیرمنتظره یک پرسپولیسی؛ امروز باید به تماشا ساپینتو بروم و حرفهایم را بزنم

به گزارش سفر به کیش، دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: می خواهم به تمرین استقلال بروم و ساپینتو را دیدار کنم.

اقدام غیرمنتظره یک پرسپولیسی؛ امروز باید به تماشا ساپینتو بروم و حرفهایم را بزنم

به گزارش خبرنگاران دربی شماره 100 با فزونی پرسپولیس به انتها رسید. حواشی این بازی حساس همچنان ادامه دارد و استقلالی ها معتقد بودند در این بازی پنالتی آن ها به وسیله داور گرفته نشد. وحید قلیچ با انتشار پستی در اینستاگرام صحنه جنجالی دربی را با پنالتی اتفاق افتاده در بازی میلان و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا مقایسه کرد.

او نوشت: چند شب پیش در لیگ قهرمانان اروپا و در بازی میلان و ناپولی، این صحنه پنالتی گرفته شد. هیچ یک از کارشناس های ایتالیایی هم نگفتند زمان تکل زدن حالت دست طبیعی هست!

در همین رابطه وحید قلیچ به خبر ورزشی گفت: متأسفانه جامعه فوتبال ما طاقت و تحمل شنیدن حقیقت را ندارد. من واقعیت را گفتم و هنوز هم معتقدم پنالتی مسلم استقلال در دربی نادیده گرفته شد اما یک میلیون فحش خوردم!

وی ادامه داد: البته ایرادی ندارد این هواداران پرسپولیسی که به من فحاشی کردند وحید قلیچ را نمی شناسند. هواداران واقعی پرسپولیس همان هواداران دهه 60 بودند که مرد بودند و از پُشت گوشی و در اینتساگرام فحش نمی دادند! ایرادی هم ندارد و من همه این فحش ها را نادیده گرفتم. من همواره حرف حق را زدم و باز هم خواهم زد.

وحید قلیچ در این گفت وگوی کوتاه در انتها بیان کرد: قرار است فردا (پنج شنبه) سر تمرین استقلال بروم و با ساپینتو سرمربی پرتغالی دیدار کنم. خیلی از این مرد خوشم می آید چون هم کنار زمین با تعصب و پرجنب وجوش است و هم این که هموطن اوزِبیو افسانه ای پلنگ سیاه و اسبق تیم ملی پرتغال است. فردا خیلی حرف ها با ساپینتو دارم که بزنم!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2230

به "اقدام غیرمنتظره یک پرسپولیسی؛ امروز باید به تماشا ساپینتو بروم و حرفهایم را بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام غیرمنتظره یک پرسپولیسی؛ امروز باید به تماشا ساپینتو بروم و حرفهایم را بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید