تصاویر پادشاه تایلند توسط معترضین به آتش کشیده شد

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی نا آرامی های اخیر درتایلند، امروز شنبه نیز صدها تَن از معترضین در واکنش به بازداشت چند نفر از رهبران خود در جریان اعتراضات هفته گذشته، در خیابان های بانکوک و همچنین مقابل دادگاه عالی کیفری این شهر تجمع نموده و درخواست آزادی بازداشت شدگان را مطرح کردند.

تصاویر پادشاه تایلند توسط معترضین به آتش کشیده شد

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

گفته می گردد در جریان نا آرامی های امروز بانکوک که دستکم در 3 نقطه این شهر برپا شد، معترضین خواهان محدود شدن اختیارات پادشاه و همچنین استعفای پرایوث چان اوچا شده اند.

همچنین خبرها حاکی از به آتش کشیدن تصاویر مربوط به پادشاه تایلند توسط تعداد کمی از معترضین خشمگین است.

در همین حال، پلیس بانکوک با صدور بیانه ای هرگونه تجمع و دعوت به ملحق شدن به اعتراضات در این شهر را ممنوع و جُرم اعلام نموده است.

گفتنی است نخستین شعله های مربوط به اعتراضات تایلند، روز دهم اسفند ماه در شهر بانکوک برافروخته شده که تجمع معترضین تایلندی به کنترل مستقیم نظامیان توسط پادشاه این کشور مقابل یک پایگاه نظامی در بانکوک تجمع کردند که به درگیری میان نیروهای امنیتی با معترضین و شلیک گاز اشک آور به سمت آنها منجر شد.

گفته می گردد معترضین عمدتاً وابسته به جنبش جوانان تایلند هستند که سال گذشته نیز با انجام اعتراضاتی خواهان استعفای نخست وزیر این کشور شده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1507

به "تصاویر پادشاه تایلند توسط معترضین به آتش کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر پادشاه تایلند توسط معترضین به آتش کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید