تجربه خرید فرش آنلاین در فروشگاه های معتبر

به گزارش سفر به کیش، در خانه هر ایرانی که وارد شوید فرش اولین چیزی است که به چشم می آید. این محصول خوش آب و رنگ به نوعی با فرهنگ ایرانی گره خورده است. معمولا خرید فرش در تهیه جهیزیه بسیار مهم بوده و حتما باید نوع مناسب و مرغوب آن خریداری گردد. حتی با توجه به تغییر سبک خانه ها، مردم باز هم فرش را از دکوراسیون خانه های خود حذف نکرده اند و شاید برخی ها صرفا سراغ مدل های فرش فانتزی مدرن رفته باشند. در کل ایرانی ها ترجیح می دهند با پرداخت هزینه مناسب حداقل یک فرش ماشینی کوچک در خانه خود داشته باشند.

تجربه خرید فرش آنلاین در فروشگاه های معتبر

به گزارش خبرنگاران، خرید فرش در ایران به نسل قدیم محدود نیست و بسیاری از جوانان هم به داشتن این کالا رغبت دارند. همه می دانند که بهترین نوع فرش دستبافت است؛ اما قیمت این آن بسیار بالاست و تهیه اش از عهده همه برنمی آید. با توجه به اوضاع مالی فعلی، مردم این روزها بیشتر در پی خرید فرش ماشینی مقرون به صرفه هستند. اما با وجود ترافیک همیشگی، گرفتاری های زندگی و البته محدودیت های کرونایی، خرید فرش از مراکز معتبر به صورت حضوری و سنتی کار سختی به نظر می رسد.

خبر خوب اینکه بسیاری از مراکز معتبر امکان خرید فرش آنلاین با قیمت مناسب و شرایط تحویل خوب را برای مشتریان خود فراهم نموده اند. حتی بعضی فروشگاه ها به صورت کاملا رایگان درباره خرید فرش ماشینی، قالی، گلیم و … به مشتریان خود مشاوره هم می دهند. پس از این بابت نگرانی وجود ندارد و افراد می توانند با آگاهی کامل از قیمت و سطح کیفیت فرش ماشینی، یک محصول خوب خریداری نمایند.

فرش های اصیل بازار کدامند؟

فرش کاشان و فرش تبریز از محصولات اصیل و مناسب بازار هستند که سالهاست در مرکز توجه عمده مشتریان قرار دارند. برای خرید فرش کاشان اصل و خوب باید به فروشگاه های معتبر آن مراجعه کرد. اما خرید اینترنتی فرش از سایت های معتبر کار را آسان نموده؛ چون افراد به راحتی امکان آگاهی از قیمت فرش کاشان و دیگر فرش ها و مقایسه آن ها را دارند. سس به راحتی، با چند کلیلک می توانند فرش مناسب و موردنظر خود را خریداری نمایند.

در صورتی هم که شما تمایلی به خرید فرش نداشته باشید و بخواهید تنوعی برای پوشش کف منزل یا دفتر کار خود ایجاد کنید تا فضای اطراف تان بهتر و مجذوب کننده تر گردد، می توانید از فروشگاه های معتبر فرش فروشی موکت، کف پوش یا حتی کاغذ دیواری سفارش دهید. خرید آنلاین کفپوش یا موکت از این فروشگاه ها هم به علت تنوع زیاد و شرایط ارسالی که دارند، کاملا به صرفه است. در ادامه چهار فروشگاه معتبر خرید فرش معرفی خواهند شد که غیر از فرش، انواع موکت ، کفپوش و کاغذ دیواری را نیز در کنار سایر محصولات خود، با تضمین کیفیت و ضمانت به مشتریان ارائه می دهند؛

فرش خاطره کاشان (فرش لوکس)

ما به شما فرش های ماشینی اصیل و باکیفیتِ فراوری شده در مرکز فرش ایران را پیشکش می کنیم. سوغاتی ارزشمند از کاشان، شهر گل و گلاب و از بزرگ ترین فراورینمایندگان و صادرنمایندگان فرش ماشینی در کشور. فرش هایی با طراحی خاطره انگیز ایرانی، طرح ترک و حتی طراحی های مدرن خارجی. مجموعه فرش لوکس، توزیع نماینده محصولات فرش خاطره کاشان، افتخار همراهی با شما را دارد.

قالی کاشان

سایت قالی کاشان (www.ghaliekashan.com) معتبهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید فرش کاشان است. قالی کاشان برای کاهش هزینه های خریداران، انواع فرش درجه یک ماشینی کاشان را با قیمت درب کارخانه و گارانتی 10 ساله کیفیت عرضه نموده است. انواع فرش ماشینی از 500 تا هزار و 500 شانه در قالی کاشان با جدیدترین طرح و مدل قابل خرید است. تنوع بسیار بالای طرح و رنگ در قالی کاشان انتخاب و خرید فرش از کلاسیک تا مدرن و حتی قالیچه ها را آسان تر می نماید.

پالاز آنلاین

پالاز آنلاین بهترین ارائه دهنده موکت، کاغذ دیواری، لمینیت و پادری پالاز در سرتاسر ایران؛ پالاز موکت یکی از کفپوش هایی است که در خانه حس راحتی و آرامش را القا می نماید. پالاز آنلاین نمایندگی اصلی پالاز موکت را دارد که هم به صورت آنلاین هم به صورت حضوری به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

آویژه

شرکت فرش آویژه به عنوان یک صادرنماینده نمونه ملی، در اکثرا نقاط جهان نمایندگی دارد و با فراوری انواع فرش ماشینی مدرن و کلاسیک با کیفیت ممتاز سهم گسترده ای در بازار فرش ماشینی دارد، بعلاوه در هنگام خرید فرش میتوانید از هدایت کارشناسان مجرب شرکت بهره مند شوید. از خدمات این شرکت میتوان به ارسال رایگان، ضمانت 60 ماهه و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1901

به "تجربه خرید فرش آنلاین در فروشگاه های معتبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه خرید فرش آنلاین در فروشگاه های معتبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید