بودجه دانشگاه های غیرانتفاعی از شهریه دانشجویان تأمین می گردد

به گزارش سفر به کیش، رئیس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور گفت: بودجه همه مراکز و مؤسسات دانشگاه های غیرانتفاعی در سراسر کشور غیردولتی بوده و به وسیله شهریه دانشجویان تامین می گردد.

بودجه دانشگاه های غیرانتفاعی از شهریه دانشجویان تأمین می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کارشناسی ارشد در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی آهون منش در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه دانشگاه های غیرانتفاعی غیردولتی است، گفت: هیچ بودجه ای از طرف وزارت علوم حتی برای برنامه های آموزشی، فرهنگی، گردشگری و سایر موارد پرداخت نمی گردد.

تامین هزینه دانشگاه های غیرانتفاعی از شهریه دانشجویان

وی اضافه نمود: از آنجایی که دانشگاه های غیرانتفاعی جزء بخش خصوصی هستند؛ هزینه های این دانشگاه به وسیله پرداخت شهریه تامین می گردد به طوری که هر دانشجو در ترم بیش از یک میلیون و دویست هزار تومان پرداخت می نماید که سالانه برای هر یک از دانشجویان حدود 3 میلیون تومان می گردد.

رئیس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور گفت: از مجموع دریافتی های دانشگاه هزینه ساخت وساز، حقوق اعضای هیأت علمی، کارکنان و هزینه های متفرقه دیگر پرداخت می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 815

به "بودجه دانشگاه های غیرانتفاعی از شهریه دانشجویان تأمین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه دانشگاه های غیرانتفاعی از شهریه دانشجویان تأمین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید