برترین طراحی های داخلی خودرو های لوکس در 2018

به گزارش سفر به کیش، وبسایت چرخان: بسیاری از خودروسازان همواره برای یک مدل چندین نسخه روانه بازار می نمایند که نسخه هایی با قیمت های بالاتر طراحی بهتری در داخل کابین دارند و مدرن ترین تجهیزات و به روزترین تکنولوژیها را دارند. در این مطلب نگاهی به 10 تا از برترین طراحی های داخلی خودروهای بالای 1 میلیون دلار که در سال 2018 روانه بازار شده اند، انداخته ایم.

برترین طراحی های داخلی خودرو های لوکس در 2018

1) بوگاتی شیرون

این خودروی سوپر لوکس که به نوعی نسل بعدی مدل ویرون به شمار می آید یکی از محصولات فوق العاده فرانسوی است که می تواند حداکثر 1500 اسب بخار فراوری کند. داخل کابین این خودرو پوشیده از چرم طبیعی به همراه کربن فیبر است و خریداران این خودرو می توانند با سلیقه خودشان داخل خودرو را طراحی نمایند.

2) پاگانی هوایرا

یکی از خودروهای بازار که هر نسخه نو آن کاملا متفاوت از دیگری است؛ بنابراین وقتی یک هوایرا را خریداری می کنید می توانید مطمئن باشید تنها یک دستگاه از آن در بازار وجود دارد و خودرویتان منحصر به فرد است. به علاوه خود آقای پاگانی شما را در طراحی داخلی خودرویتان همراهی خواهد نمود. شما می توانید طراحی داخلی خودرو را به سبک دهه 1960 یا سال 2018 داشته باشید تنها کافیست تصمیم بگیرید.

3) کونیگزگ آگرا RS

این کمپانی همزمان با کمپانی پاگانی تاسیس شد ولی تنها تمرکز خود را برای ساخت خودروهایی با حداکثر سرعت گذاشت. در نتیجه همواره منتقدان طراحی داخل کابین این خودروها را به زیبایی خودروهای پاگانی توصیف نکرده اند ولی این امر باعث نشده که این خودروسازی در پی استفاده از آخرین تکنولوژیها و برترین محصولات در داخل کابین نباشد.

4) آپولو Intensa Emozione

این برند ناآشنا شاید در حد رقابت با برندهایی همچون پاگانی یا کونیگزگ نباشد ولی با محصول Intensa Emozione توانسته جایگاه خوبی را در فراوری خودروهای باکیفیت و لوکس بدست آورد. این خودروی اسپرت با پیشرانه 12 سیلندری اقتباس شده از فراری F12 و طراحی داخلی عالی در بازار حدود 2.8 میلیون دلار به فروش می رسد که شاید باعث می گردد نگاهی به آن بیندازیم.

5) استون مارتین والکری

یکی دیگر از هایپرکارهای موجود در بازار با طراحی داخلی بالای 1 میلیون دلار متعلق به مدل والکری از کارخانه استون مارتین است که باعث شده یکی از خودروهای فرمول یک عالی به حساب آید ولی هنوز نسخه شهری از آن ساخته نشده است ولی طراحی داخلی این خودروی مسابقه ای با فرمان متفاوت و کمی عجیب، کاملا بی نظیر است.

6) مرسدس AMG پروجکت وان

همچون مدل والکری تجهیزات کامل این خودرو هنوز رونمایی نشده است ولی به احتمال زیاد وارد جاده مسابقات فرمول یک می گردد و همانطور که از اسمش پیداست یک هایپرکار مسابقه ای است که مجهز به پیشرانه هیبریدی 1.6 لیتری است. فرمان داخل این خودرو و دو صفحه نمایش بزرگ داخل خودروی مرسدس طراحی منحصر به فرد و زیبا دارند.

7) مک لارن سنا

دو مدل سنا و 720S در رتبه ششم این فهرست قرار گرفته اند که هر دو طراحی داخلی زیبا دارند و از توصیفات منتشر شده پیداست که صندلی های نرم و راحتی دارد و حس رانندگی اسپرت را به مالکش می دهد.

8) ایتال دیزاین GT-R50

به مناسبت تولد 50 سالگی مدل GT-R نیسان تصمیم گرفت که با همکاری کمپانی ایتال دیزاین یکی از نسخه های لوکس با طراحی داخلی بالای 1 میلیون را بسازد که تنها 50 دستگاه از آن تنها فراوری شد. یکی از نکات جالب در درون این خودرو حذف صفحه نمایش مرکزی برای نشان دادن مینیمافهرست بودن این برند هست.

9) ریماک کانسپت دوم

همواره برای برندهای نوپا سخت است که برترین طراحی داخلی را داشته باشند ولی این مورد برای برند ریماک صدق نمی کند. کانسپت اول این برند طراحی داخلی بسیار زیبایی داشت و حتی کانسپت دوم نیز بهتر از اول شد که نشان از پیشرفت و ترقی فراوان این برند در این بخش است.

10) پورشه 911 بازسازی شده به وسیله سینگر

شاید کمپانی سینگر یکی از کوچک ترین کمپانی خودروسازی در این فهرست باشد ولی با دوباره طراحی مدل های قدیمی پورشه 911 توانسته ثابت کند که نسخه های نوی که می سازد می تواند در بازار جهانی تک باشد و مشتریان خاص خود را داشته باشد.

نظر شما درباره طراحی داخلی این فهرست چیست و به نظرتان کدامیک زیباتر می رسد؟

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 17 مهر 1403 بروزرسانی: 17 مهر 1403 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2326

به "برترین طراحی های داخلی خودرو های لوکس در 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین طراحی های داخلی خودرو های لوکس در 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید