جاهای دیدنی شهر گوا در هند

به گزارش سفر به کیش، گوا یکی از مقاصد توریستی شناخته شده در هند است. مردم از دور و نزدیک برای دیدن سواحل ،فعالیت های هیجان انگیز ، مهمانی ها ، طبیعت و تاریخ به این شهر سفر می کنند . یکی از بهترین روش ها برای بازدید از گوا، خرید یک موتورسیکلت و یا اسکوتر است. در این مقاله قصد داریم چند مورد از مکان های محبوب در گوا را بیان کنیم .

جاهای دیدنی شهر گوا در هند
  1. بازارهای گوا:

چهارشنبه بازار آنجونا هر چهارشنبه از صبح تا عصر برگزار می شود . این بازار تنها در طول فصل باران های موسمی تعطیل است . بازار آنجونا در جنوب ساحل آنجونا قرار گرفته است . این بازار می تواند بیشتر افراد را از سراسر گوا به خود جذب کند . بازار آنجونا در حال حاضر500 غرفه دارد که این غرفه ها روز به روز در حال رشد است . شما می توانید مجموعه عظیمی از محصولات را در آنجا پیدا کنید اما مطمئن باشید که چانه زدن را فراموش نمی کنید .بعد از یک روز خرید ، می توانید به سواحل آن بروید و در آنجا غروب زیبای خورشید را نظاره گر باشید . اگر همین بازار برای شما کافی نیست ، بازار شبانه یک شنبه ها و بازار شبانه مکی نیز می تواند انتخاب خوبی باشد . هر دوی این بازارها در ناحیه آرپورا باگا واقع شده اند . در این بازارها سرگرمی های مختلفی همچون موسیقی زنده و انواع غذاها وجود دارد .

  1. سواحل گوا:

خط ساحلی شنی طول و دراز گوا برای سواحل زیبایش مشهور است . در این سواحل موارد مختلفی همچون اقامت گاه های مجلل ، مهمانی های خوب و آرامش بسیار زیاد وجود دارد . سواحل گوا بسته به نوع تجربه ای که شما می خواهید داشته باشید ، مناسب خواهد بود . اگر می خواهید ورزش های آبی داشته باشید سری به باگا بزنید . اگر تنهایی و آرامش را ترجیح می دهید ، بهتر است سفر به سواحل آگوندا یا patnem را از دست ندهید .

  1. بخش لاتین گوا:

پانجیم به خاطر وجود محله Fontainhas جالب توجه است . در سال 1984، این منطقه به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شد و نام خود را از چشمه هایی که در پای تپه وجود دارد گرفته است . زمانی که از کنار ساختمان های رنگی و قدیمی پرتغالی عبور می کنید که بازمانده آخرین قوم از پرتغالی ها در گوا هستند، به گذشته سفر خواهید کرد . خیابان ها و خطوط پیچ در پیچ، مغازه های عجیب و غریب، گالری های نقاشی، نانوایی و رستوران ها به آن جذابیت غیرقابل انکاری بخشیده است .

  1. مزارع ادویه گوا:

یکی دیگر از موارد برجسته در سفر به گوای هندوستان ، مزارع ادویه ای است که در جنگلی انبوه در سراسر پوندا وجود دارد . آب و هوای گرمسیری گوا ، این مکان را به موقعیتی عالی برای کشت ادویه های مختلف تبدیل کرده است . مزارع ادویه برای بازدید همگان باز است . شما می توانید از یک تور راهنما استفاده کنید و از مناظر زیبا لذت برده و با یک نهار تند آن را به انتها برسانید. یکی از قدیمی ترین و تحسین بر انگیز ترین مزارع در گوا ،مزرعه 130 هکتاری ادویه sahakari است . این مزرعه تنها 40 دقیقه با پانجیم فاصله دارد . سایر مزارع شامل مزرعه ادویه گرمسیری، مزارع Savoi و روستای ادویه Pascol می باشد . اقامت و فعالیت های دیگری همچون فیل یا قایق سواری در بیشتر این مزارع وجود دارد . اگر شما به گیاهان دارویی و باغداری ارگانیک علاقه مند باشید ، بازدید از Sai Abyss Herbarium را از دست ندهید .

  1. گوای قدیمی:

گوای قدیمی که زمانی پایتخت مهم و بزرگ پرتغالی ها بوده ، امروزه تنها تعداد انگشت شماری کلیسا و کلیسای جامع مهم دارد . این کلیسا ها از جمله بزرگترین کلیساها در آسیا می باشند . برخی از ساختمان ها امروزه به موزه های تاریخ شناسی و باستان شناسی تبدیل شده اند و مکانی عالی برای نمایش تاریخ گوا هستند .یکی از بناهای جذاب در گوای قدیمی ، صومعه و کلیسای سنت فرانسیس از آسیسی است که در سال 1521 ساخته شده است . یکی دیگر از این بناها ، کلیسای بوم عیسی مسیح می باشد که شامل بقایای حفظ شده از بدن سنت فرانسیس خاویر، یک مبلغ مذهبی و قدیس حامی گوا، است . بدن این فرد هر 10 سال یکبار به نمایش عموم گذاشته می شود.گوای قدیمی چندان از پانجیم دور نیست .

  1. پناه گاه های حیات وحش گوا:

گوای هندوستان تنها محدود به کلیسا و سواحل زیبا نیست . موقعیت این منطقه در امتداد کوهستان غربی ، پناه گاه پرندگان و انواع مختلفی از حیوانات است و تقریبا 20 درصد از گوا شامل پناهگاه حیات وحش است . این مکان ها در طول سال باز هستند اگرچه ماه اکتبر تا مارس بهترین زمان برای بازدید می باشد .

دو پناهگاه اصلی شامل Bhagwan Mahvir و Cotigao است . اقامت گاه هایی که توسط حوزه جنگل گوا فراهم شده است برای هر دو پناه گاه موجود و در دسترس می باشد.

منبع: مجله سفر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 698

به "جاهای دیدنی شهر گوا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی شهر گوا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید