بخشی از محدودیت های کرونایی در روسیه برداشته شد

به گزارش سفر به کیش، رئیس جمهور روسیه اجازه بازگشایی کسب وکارها و از سرگیری فعالیت های مالی در این کشور را صادر کرد.

بخشی از محدودیت های کرونایی در روسیه برداشته شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از مسکو تایمز، ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در یک پیغام تلویزیونی بیان کرد که کسب وکارها و بخش های مالی مختلف این کشور که از چندین هفته قبل در راستای مقابله با شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا به حالت تعطیل در آمده بودند، از فردا سه شنبه می توانند دوباره فعالیت خود را شروع نمایند.

پوتین در این پیغام تلویزیونی خطاب به مردم روسیه گفت: از فردا 12 می [23 اردیبهشت] دوره تعطیلی کسب وکارها در سراسر کشور برای همه بخش های مالی خاتمه می یابد. اما نبرد با ویروس همه گیر کرونا هنوز خاتمه نیافته است. این ویروس حتی برای مناطقی که شرایط آنها نسبتاً ایمن است نیز همچنان یک تهدید محسوب می گردد.

رئیس جمهور روسیه همچنین اختیارات فرمانداران مناطق مختلف این کشور را برای وضع محدودیت های لازم برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تمدید کرد و اضافه کرد: حرف نهایی را برای برداشتن محدودیت ها، پزشکان خواهند زد.

ولادیمیر پوتین در مورد تأثیرات تعطیلی کسب وکارها در روسیه نیز خاطر نشان کرد: این اقدام فوق العاده ای بود که اجازه داد ، پیشرفت اپیدمی متوقف و کند گردد. به همین دلیل ما زمان لازم را داشتیم که قبل از همه از آن استفاده کردیم تا آمادگی سیستم بهداشتی را در صورت تشدید اوضاع اپیدمی تقویت کنیم.

به رغم محدودیت های در نظر گرفته شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روسیه، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی هفته های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، به طوری که این کشور در حال حاضر با بیش از 220 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا، از این لحاظ رتبه چهارم را در دنیا به خود اختصاص داده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1016

به "بخشی از محدودیت های کرونایی در روسیه برداشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از محدودیت های کرونایی در روسیه برداشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید