بازی اکشن ماجراجویی Possessor(s) معرفی گردید؛ تریلر آن را ببنید

به گزارش سفر به کیش، استودیوی Heart Machine، توسعه دهنده Hyper Light Drifter، از بازی تازه خود با عنوان Possessors رونمایی نموده و قرار است که آن را در 2025 منتشر کند.

بازی اکشن ماجراجویی Possessor(s) معرفی گردید؛ تریلر آن را ببنید

استودیوی Heart Machine مشغول ساخت دنباله Hyper Light Drifter نیز است که با نام Hyper Light Breaker عرضه خواهد شد. البته به نظر می رسد که این استودیو پس از این بازی، اثری اکشن ماجراجویی را روانه بازار خواهد نمود که عناصری ترسناک را نیز در خود جای داده است. در واقع به نظر می رسد که Possessors تغییری در فضای آثار قبلی Heart Machine است که بیشتر روی آثاری پر زرق و برق و رنگارنگ متمرکز بودند. در این بازی نو، بازیکن در نقش لوکا (Luca) و رم (Rehm)، همراه او، قرار می گیرد و شهری که از هم پاشیده و در اثر فاجعه ای میان بعدی غرق شده است را کاوش می نماید. تنها امید این دو برای بقا یادگیری همزیستی است.

به عبارتی پیوند آن ها ممکن است رشد کند و با ادامه بازی، این دو متحد قوی تری خواهند شد. مبارزات بازی از آثار اکشن پلتفرمر الهام گرفته شده است و دارای سلاح های متنوع به همراه سیستم ارتقاء خواهد بود. در حالی که در پی کشف حقیقت پشت فاجعه هستید، چندین مسیر را در یک ساختار باز انتخاب انتخاب می کنید و با گروهی از شخصیت های مجذوب نماینده آشنا خواهید شد که هر کدام داستان دلخراش خود را دارند.

در هر صورت به نظر می رسد که سازندگان در یک مسیر جاه طلبانه نو حرکت می نمایند. نسخه های قبلی تجربیات تا حدودی متمرکزتری را ارائه می کردند. Hyper Light Drifter برای گیمر هایی که هوادار اکتشافاتی شبیه به زلدا با تاکید بر مبارزه بودند، مجذوب نماینده بود و اگرچه Solar Ash دارای مکانیک های مبارزاتی و حرکتی بود که برای بعضی بازیکنان جالب بود، با این حال نتوانست آنگونه که باید بدرخشد.

اما تمرکز بر داستانی خاص در Possessor(s) نشان دهنده تعادل بین یک سیستم مبارزه با عمق و داستانی است که برای گیمر های علاقه مند به کشف یک معما چیز های زیادی را ارائه می دهد. این بازی در 2025 برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه می گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1403 بروزرسانی: 30 خرداد 1403 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2305

به "بازی اکشن ماجراجویی Possessor(s) معرفی گردید؛ تریلر آن را ببنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اکشن ماجراجویی Possessor(s) معرفی گردید؛ تریلر آن را ببنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید