بازتاب برگزاری مسابقات آنلاین کیک بوکسینگ واکو ایران در سایت شورای المپیک آسیا

به گزارش سفر به کیش، سایت شورای المپیک آسیا (OCA) در صفحه اول خود به برگزاری اولین دوره مسابقات کیک بوکسینگ واکو که قرار است به صورت آنلاین در کشورمان انجام شود، پرداخته است.

بازتاب برگزاری مسابقات آنلاین کیک بوکسینگ واکو ایران در سایت شورای المپیک آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی، در گزارش سایت شورای المپیک آسیا آمده است: انجمن کیک بوکسینگ ایران (واکو ایران) با همکاری کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) این هفته رقابت های آنلاین را با نام جام کرونا برگزار می کند.

جام مبارزه با کرونا، منحصراً در قالب موزیکال فرم، یکی از محبوب ترین استایل های کیک بوکسینگ، از 23 تا 24 آوریل برگزار می شود و قرار است چهار استایل موزیکال فرم برای آقایان و خانم ها در رده های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار شود.

سینا زاهدی، دبیرکل کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا گفت: این اولین بار است که چنین مسابقاتی به صورت آنلاین برگزار می شود. ما معتقدیم که این امر جالب خواهد بود، زیرا اعضای آسیایی را درگیر مبارزه با ویروس کرونا می کند.

در ادامه این گزارش آمده است: این مسابقات توسط رضا دیناروند رئیس کمیته مسابقات و محمدرضا رمضانی رئیس کمیته داوران انجمن واکو ایران تحت نظارت مستقیم ناصر نصیری، رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 969

به "بازتاب برگزاری مسابقات آنلاین کیک بوکسینگ واکو ایران در سایت شورای المپیک آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب برگزاری مسابقات آنلاین کیک بوکسینگ واکو ایران در سایت شورای المپیک آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید