لطفی: امیدوارم در المپیک 2018 به مقام خوبی برسیم

به گزارش سفر به کیش، کاپیتان تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان گفت: هدف ما کسب عنوان قهرمانی در آسیا بود که خدا را شکر به این هدف رسیدیم.

لطفی: امیدوارم در المپیک 2018 به مقام خوبی برسیم

توحید لطفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در مورد قهرمانی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان در آسیا گفت: بازی های سختی بود و سطح بسیار بالایی داشت. رفته بودیم که قهرمان این مسابقات شویم و خدا را شکر به این هدف رسیدیم.

وی در مورد دیدار فینال مقابل عراق، شرح داد: عراق تیمی نبود که بتواند مقابل ما نتیجه بگیرد و خدا را شکر توانستیم با بازی خوبمان آنها را شکست دهیم. تعدادی از بازیکنان عراق صغر سنی (بازیکن بالای 20 سال) بودند و همین کار را برای ما سخت کرده بود.

کاپیتان تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان در مورد کسب عنوان با ارزش ترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: به نمایندگی از همه بازیکنان این جایزه را گرفتم و این افتخار حاصل تلاش همه بچه های تیم بود. خیلی خوشحالم که این افتخار را بدست آوردم اما بیشتر از این بابت خوشحالم که توانستیم قهرمان آسیا شویم.

لطفی درباره کسب سهمیه المپیک 2018 آرژانتین و حضور تیم ایران در این رقابت ها مطرح کرد: امیدوارم از این به بعد نگاه ها به فوتسال تغییر کند و بتوانیم یک تیم قدرتمند را برای حضور در المپیک آماده کنیم. امیدوارم در آن مسابقات هم به مقام خوبی دست پیدا کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 765

به "لطفی: امیدوارم در المپیک 2018 به مقام خوبی برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطفی: امیدوارم در المپیک 2018 به مقام خوبی برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید