امضای تفاهم نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با انجمن صنفی خدمات مسافرتی گیلان

به گزارش سفر به کیش، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، امضای تفاهم نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با انجمن صنفی خدمات مسافرتی گیلان صورت گرفت.

امضای تفاهم نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با انجمن صنفی خدمات مسافرتی گیلان

این تفاهم نامه به امضای رحیم یعقوب زاده، رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران و احمد مطلبی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان گیلان رسید.

یعقوب زاده درباره این تفاهم نامه توضیح داد: یکی از راهکاری توسعه گردشگری در ایران این است که هم افزایی بین تمام بخش ها باید بیشتر باشد؛ حالا چه در بخش خصوص و چه دولتی. بر همین اساس تصمیم گرفتیم از ظرفیت های آژانس های مسافرتی استفاده کنیم و در این راستا به سراغ اتحادیه آژانش داران هر استان رفتیم؛ چرا که وقتی پای اتحادیه به میان می آید، قطعا همکاری کنترل شده تر، با هزینه کمتر و به شکل گسترده تر خواهد بود. بنابراین اردوهایی با کیفیت بهتر در حوزه گردشگری برای دانشگاهیان اعم از استادان، نخبگان، دانشجویان و اعضای جهاد دانشگاهی برگزار می کنیم.

او افزود: امروز به شکل پایلوت اولین تفاهم نامه را با رئیس اتحادیه آژانش داران استان گیلان منعقد کردیم و یکی دو ماه زمان می گذاریم تا نتایج این همکاری را بررسی کنیم و سپس با انجمن های صنفی تک تک استان ها تفاهم نامه داشته باشیم. با این کار تسهیلات خوبی در زمینه گردشگری برای دانشگاهیان فراهم می کنیم و با رویکرد فرهنگی تر اردوهایی را برای آنها می توانیم برگزار کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1988

به "امضای تفاهم نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با انجمن صنفی خدمات مسافرتی گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با انجمن صنفی خدمات مسافرتی گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید