احتمال همبازی شدن شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش تا یک ماه دیگر

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین میخواهد برای تقویت خط حمله خود و کسب سهمیه مسابقات اروپا، شهاب زاهدی را در همین جابجایی زمستانی جذب کند. زاهدی که در انتها فصل بازیکن آزاد می گردد، از قبل برای انتقال به زوریا در جابجایی تابستانی توافق نموده بود اما احتیاج تیم زوریا به این بازیکن ممکن است معادلات را تغییر بدهد.

احتمال همبازی شدن شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش تا یک ماه دیگر

سایت xsport اوکراین اطلاع داد مسئولان زوریا حاضر شده اند با پرداخت مبلغی برای دریافت رضایتنامه زاهدی، این بازیکن را از المپیک دونتسک به خدمت بگیرند. زوریا در حال حاضر اللهیار صیادمنش دیگر مهاجم ایرانی را در اختیار دارد؛ بازیکنی که به صورت قرضی از تیم فنرباغچه ترکیه راهی اوکراین شده است.

شهاب زاهدی در خاتمه نیم فصل اول لیگ اوکراین هشت گل به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار لیگ اوکراین بوده است. این بازیکن در حال حاضر با تیم المپیک دونتسک دچار مشکل شده است.

قرارداد زاهدی با تیم المپیک این فصل به خاتمه می رسد. مسئولان باشگاه قصد دارند قبل از اتمام قرارداد زاهدی، او را به تیم دیگری ترانسفر نمایند تا از این طریق پولی هم به دست بیاورند. باشگاه ریوآوه پرتغال با 300 هزار یورو و پرداخت 30 درصد از حق انتقال ثانویه زاهدی، یکی از مشتریان این مهاجم ایران بود اما زاهدی این پیشنهاد را قبول نکرد.

رسانه های اوکراین اطلاع داده اند زاهدی توافقنامه ابتدایی را با زوریا برای فصل بعد امضا نموده و این مسئله خشم مسئولان المپیک را در پی داشته است. به همین دلیل مهاجم ایران به تیم دوم المپیک تبعید شد و از همراهی این تیم در اردوی آماده سازی ترکیه بازماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1450

به "احتمال همبازی شدن شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش تا یک ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال همبازی شدن شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش تا یک ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید