trip advisor و 7 شهر غیرمنتظره در لیست بهترین مقاصد گردشگری دنیا

به گزارش سفر به کیش، در اقصی نقاط دنیا، مقاصد گردشگری فوق العاده ای وجود دارد که برای ما ناشناخته هستند و هیچ وقت دید درستی از آنها نداشته ایم . هر ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از آثار تاریخی و طبیعت زیبایشان، راهی آن کشورها می شوند. Trip advisor لیستی از 25 مقصد برتر گردشگری دنیا را منتشر نموده است که 7 شهر غیر منتظره در آن وجود دارد، پس با ما همراه باشید تا به معرفی آنها بپردازیم.

trip advisor و 7 شهر غیرمنتظره در لیست بهترین مقاصد گردشگری دنیا

7. کوسکو، پرو

شکوه و عظمت اینکا و آرایش عجیب آن در نقطه به نقطه خیابان های سنگ فرش کوسکو دیده می گردد و این شکوه با کاخ کوریکاچا و کلیسای سانتو دومینگو که در کنار پلازادوآرماس قرار گرفته است، به تصویر کشیده می گردد. در این ترکیب سطح بالای فرهنگ سرخپوستی و دورگه ای شما می توانید منسوجات فوق العاده، جشنواره های پر شور تابستانی و شگفتی های باستان شناسی را پیدا کنید.

6. پلایا دل کارمن، مکزیک

پلایا دل کارمن هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ تجاری با شهرهای ساحلی یوکاتان فرق دارد. ساحل آن شبیه سواحل دیگر است، اما فرهنگ هتل های آن نزدیک به آخرین سبک های آمریکایی و اروپایی است که با محل های سنتی مکزیکی ترکیب شده و گزینه های زیادی برای بازدید پیش روی گردشگران نهاده است.

5. کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کیپ تاون در آفریقای جنوبی می درخشد. با استناد به بروشور گردشگری مادر شهر در فاصله ای از ساحل بلاوبرگ و پارک ملی گیاه شناسی بوتانیکال قرار گرفته است که با خودرو به راحتی می توان به آنجا رفت. طبیعت محافظت شده دماغه آن، چشم انداز گسترده ای از دریا، مسیرهای پیاده روی و حیات وحش به وجود آورده است. مسافران می توانند از جزیره روبن، جایی که نلسون ماندلا 27 سال در آنجا زندانی بود، بازدید نمایند.

4. ابود، اندونزی

روستای ابود مکانی ایده آل برای بدست آوردن آرامشی بی نظیر و یکی از برترین جاذبه های مقاصد آبگرم آسیاست. طب سوزنی، بازتاب شناسی و … به شما در این راستا، یاری شایانی می نماید. ابود همچنین مرکز هنرهای بالی و گنجینه کوچکی از موزه ها و گالری ها است. در منطقه حفاظت شده پارک جنگلی میمون (Monkey Forest Park)، صدها میمون بدجنس دم دراز زندگی می نمایند. بازدید از دره ایوان مقبره در گونانگ کاوی را نباید فراموش کنید.

3. هانوی، ویتنام

پایتخت جذاب ویتنام بسیار قدیمی است و در کنار تحولات مدرن بافت شهر، از محله های قدیمی، بناهای تاریخی و معماری استعماری خود به خوبی حفاظت نموده است. هانوی قبلا نام های دیگری مانند تانگ لانگ یا اژدهای صعودنماینده داشت، اما با تغییر اسم گذشته خود را فراموش ننموده است، مانند مقبره هوچی مینز و زندان هوالو که گواه این ادعا هستند. دریاچه ها، پارک ها، خیابان های مرموز و معابد گوناگون به جذابیت این شهر افزوده است.

2. سیم ریپ، کامبوج

سیم ریپ شهری در حال رشد است که تعداد زیادی هتل تازه ساخت، رستوران و جاذبه های دیگر دارد. شما تنها برای بازدید از خود شهر به آنجا نمی روید،بلکه دیدنی های موجود در اطراف این شهر نیز بسیار جذاب هستند، مانند معابد و آثار باستانی حفاظت شده بسیار شگفت انگیزش. اگر می توانید به پارک باستان شناسی انگکور (Angkor archaeological Park) بروید. طلوع خورشید در انگکور ارزش بی خوابی را دارد.

1. کاتماندو، نپال

پایتخت نپال در دره ای واقع شده که پر از جاهای دیدنی تاریخی، معابد باستانی و روستاهای جذاب و دیدنی است. هتل ها و رستوران ها تمام بودجه مورد نیازشان را تامین می نمایند و مغازه ها، صنایع دستی، فرش و کاغذ چاپی نپالی عرضه می نمایند. مردم با اتوبوس، تاکسی و دوچرخه در شهر تردد می نمایند. عده زیادی برای دیدن معبد میمون، قدیمی ترین و مقدس ترین معبد این دره، به آنجا رفته و در شلوغی منطقه تمل با کوه پیمایان همراه می شوند.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 660

به "trip advisor و 7 شهر غیرمنتظره در لیست بهترین مقاصد گردشگری دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "trip advisor و 7 شهر غیرمنتظره در لیست بهترین مقاصد گردشگری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید