30 مدل شومیز حریر مجلسی

به گزارش سفر به کیش، شومیز حریر مجلسی از جمله شومیزهایی است که خانم ها برای مراسم های خاص به تن می نمایند. کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise گرفته شده است که به معنای تیشرت، بلوز بانوان و در کل لباس های بالاتنه زنان اطلاق می گردد.

30 مدل شومیز حریر مجلسی

این روزها شومیز به عنوان یک لباس شیک و مجلسی هواداران زیادی در بین خانم ها و دختران جوان دارد. این لباس مناسب خانم هایی است که دوست دارند همواره در مهمانی ها و جشن ها بدرخشند و در عین حال لباس راحت و سبکی هم در تن داشته باشند. افراد بر حسب سلیقه و استایل خود می توانند شومیز حریر را با دامن یا شلوار ست نمایند. در این مطلب قرار است 30 مدل عکس شومیز حریر مجلسی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

شومیز حریر مجلسی

پارچه حریر نوعی از ابریشم نازک است که از الیاف طبیعی تشکیل شده است. حریر در انواع مختلفی از جمله ساتن، کرپ حریر، حریر پرده ای و .. وجود دارد.

شومیز حریر مجلسی از شومیزهایی است که امروزه در بازار در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارند. ترکیب رنگ این شومیز ها معمولا به رنگ روشن (صورتی، سفید، لیمویی) است که ملاحت و زیبایی خاصی را به شومیز می بخشد. اصولا این رنگ های روشن برای دختران جوان بیشتر مورد پسند است. اما رنگ های تیره پر کاربرد مثل مشکی نیز هواداران خاص خود را دارد.

نحوه ست کردن شومیز آستین کوتاه و آستین بلند

شومیز حریر لباسی شیک و مجلسی و معمولا جوان پسند محسوب می گردد. شومیز آستین کوتاه را معمولا با دامن فون و دامن کتان ست می نمایند. بسیاری از دختران جوان ترجیح می دهند شومیز آستین کوتاه را با یک دامن کوتاه بوشند تا استایلی خاص و متفاوت داشته باشند.

شومیزهای آستین بلند نیز که جزء لباسهای پوشیده محسوب می شوند حالتی رسمی تر دارند و با شلوار یا با دامنهای رسمی ست می شوند.

سخن آخر

شما برای مهمانی ها و جشن های خود چه مدل شومیزی می پوشید؟ شومیزهای حریر ساده را بیشتر می پسندید یا طرح دار؟ اگر از جمله افرادی هستید که به لباس های طرح دار با شکل و شمایل زیبا اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنم انواع شومیز حریر طرح دار را نیز در مجله انگیزه ببینید و از آن ها ایده بگیرید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1197

به "30 مدل شومیز حریر مجلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل شومیز حریر مجلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید