21 هزار نفر از مراکز دانشگاه علمی کاربری گلستان فارغ التحصیل شدند

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، امیر احمد دهقانی ظهر چهارشنبه در مراسم نخستین آیین تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان اظهار کرد: از چند ماه قبل کمیته هایی برای برگزاری مراسم تجلیل شکل گرفت و از سال 86 که این دانشگاه در استان تأسیس شده، تاکنون چنین جشنی با حضور تمامی مراکز نداشتیم.

21 هزار نفر از مراکز دانشگاه علمی کاربری گلستان فارغ التحصیل شدند

وی اضافه نمود: این دانشگاه 11 سال است که در استان فعالیت می نماید و تاکنون 21 هزار نفر در رشته های مختلف فارغ التحصیل از آن شده اند.

دهقانی با بیان این که بیش از 70 درصد دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی وارد بازار کار می شوند، توضیح داد: 32 درصد دانش آموختگان این دانشگاه در مقطع کارشناسی و 68 درصد در مقطع کاردانی هستند.

طبق گفته رئیس دانشگاه جامع علمی کاربری استان گلستان 65 درصد فارغ التحصلان این دانشگاه مرد و بقیه را خانم تشکیل می دهند.

دهقانی توضیح داد: از نظر رشته تحصیلی، 28 درصد دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی استان در بخش صنعت، 11 درصد در بخش فرهنگ و هنر، 10 درصد در بخش کشاورزی و 51 درصد در بخش مدیریت و خدمات تحصیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه کیفی گرایی را به جدیت پیگیری می کنیم و در استان حرف زیادی برای فتن داریم، اعلام کرد: با ایجاد انجمن دانش آموختگان ارتباط با بدنه دانشجویان را حفظ خواهیم کرد.

دهقانی همچنین از راه اندازی کلینیک مشاوره شغلی رایگان را این دانشگاه اطلاع داد و گفت همه دانشجویان می توانند از آن استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 155

به "21 هزار نفر از مراکز دانشگاه علمی کاربری گلستان فارغ التحصیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 هزار نفر از مراکز دانشگاه علمی کاربری گلستان فارغ التحصیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید