یونیسف: تا حد امکان از تعطیلی مدارس اجتناب گردد

به گزارش سفر به کیش، یونیسف اعلام نمود: تا حد امکان باید از تعطیلی مدارس اجتناب گردد.

یونیسف: تا حد امکان از تعطیلی مدارس اجتناب گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، هنریتا فور مدیر اجرایی صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (یونیسف) گفت: به رغم افزایش موارد ابتلا به کووید-19 به علت شیوع سویه اُمیکرون باید تا حد امکان از تعطیلی مدارس اجتناب گردد.

وی گفت: وقتی موارد انتقال بیماری افزایش می یابد و اقدامات بهداشت عمومی سختگیرانه به یک ضرورت تبدیل می گردد مدارس باید آخرین مکان هایی باشند که بسته می شوند و اولین مکان هایی باشند که بازگشایی در آن ها صورت می گیرد.

موارد نو ابتلا به کووید-19 به طور فزاینده ای به علت شیوع سویه اُمیکرون در دنیا افزایش یافته است؛ سویه نوی از کروناویروس که این روز ها کارشناسان و محققان برای درک و ارزیابی آن سخت کار می نمایند.

بسیاری از دولت ها در حال آنالیز این موضوع هستند که آیا فعالیت حضوری مدارس ادامه پیدا کند یا خیر.

هرچند به گفته مدیر اجرایی صندوق بچه ها سازمان ملل متحد، موج دیگری از تعطیلی گسترده مدارس برای بچه ها فاجعه بار خواهد بود. تعطیلی مدارس که منجر به محدود شدن منابع برای دانش آموزان، معلمان و والدین و عدم دسترسی به آموزش از راه دور می گردد، عواقب جدی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از بیزنس استاندارد، وی تاکید نمود: این تعطیلی ها دهه ها پیشرفت در آموزش را از بین برده است. بعلاوه با همه گیری کار بچه ها، ازدواج بچه ها و افزایش مسائل مربوط به سلامت روان آنان نیز روبرو هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2006

به "یونیسف: تا حد امکان از تعطیلی مدارس اجتناب گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "یونیسف: تا حد امکان از تعطیلی مدارس اجتناب گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیسف: تا حد امکان از تعطیلی مدارس اجتناب گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید