اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس، 20 درصد دانش آموزان زیرساخت مناسب ارتباطی ندارند

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران/لرستان سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش در شهرهای قرمز مجازی، مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری حضوری و شهرهای نارنجی ترکیبی است.

اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس، 20 درصد دانش آموزان زیرساخت مناسب ارتباطی ندارند

سید عیسی سهرابی اعلام کرد: با توجه به مصوبات ستاد کرونا استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تا انتها هفته جاری فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس شهری استان که شرایط کرونایی آن ها قرمز است در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی برگزار می گردد و در شهرهای نارنجی مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی بصورت مجازی و مدارس دوره متوسطه اول و دوم هم بصورت ترکیبی برگزار خواهد شد.

وی به شرایط آموزش در روستاها هم اشاره نمود و گفت: نزدیک به 20 درصد دانش آموزان استان از زیرساخت های مناسب ارتباطی و یا وسایل الکترونیکی برخوردار نیستند که این تعداد بیشتر در منطقه ها روستایی، عشایری و حاشیه شهرها حضور دارند و با این احتساب فعالیت مدارس با جمعیت کمتر از 30 نفر در این منطقه ها بصورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان، آموزش و سلامت را دو عنصر اساسی در جامعه دانست و گفت: دغدغه مسئولان ستاد کرونا این است که هم آموزش تداوم داشته باشد و هم سلامت جامعه تأمین گردد.

وی در خصوص رنگ بندی شرایط کرونا در استان هم گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان شهرستانهای خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، سلسله و دلفان،پلدختر، ازنا، و چگنی قرمز و شهرستانهای کوهدشت و رومشکان در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند.

صبح امروز در جلسه ستاد کرونای استان نحوه فعالیت مدارس به تفصیل مورد آنالیز نهاده شد بر این اساس علاوه بر موارد بالا کلاس های دروس مهارتی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز در کلیه شهرها و منطقه ها استان به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2034

به "اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس، 20 درصد دانش آموزان زیرساخت مناسب ارتباطی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس، 20 درصد دانش آموزان زیرساخت مناسب ارتباطی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید