گزینه های نیمکت نشینی در پرسپولیس؛ تغییراتی در راه است؟

به گزارش سفر به کیش، شکست پرسپولیس در اراک موجب نارضایتی طرفداران پرسپولیس شده است. آن ها از چند بازیکن تیمشان رضایت ندارند.

گزینه های نیمکت نشینی در پرسپولیس؛ تغییراتی در راه است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته سوم رقابت های لیگ برتر در شرایطی به خاتمه رسید که پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، در اراک بازی را با یک گل به آلومینیوم واگذار کرد تا اولین شکست این فصل حاصل گردد. بعد از این نتیجه، اما طرفداران پرسپولیس از عملکرد چندین بازیکن تیمشان ابراز نارضایتی کردند و حالا امیدوار هستند یحیی گل محمدی برای بازی بعدی در لیگ، تغییراتی در ترکیب به وجود بیاورد.

به گزارش فرارو، مشکل، اما اینجاست که در اراک، فقط یکی دو بازیکن ضعیف ظاهر نشده و بیشتر بازیکنان این تیم در حدواندازه های خودشان ظاهر نشدند؛ هرچند که البته سهم عده ای از بقیه بیشتر است. اولین بازیکنی که مورد انتقاد قرار گرفته حامد لک دروازه بان این تیم است؛ او ستاره پرسپولیسی ها در فصل گذشته بود و بیشترین تعداد کلین شیت را داشت. در این فصل، اما در هر سه بازی دروازه اش گگردده شده است. اگرچه بسیاری می گویند او نقشی روی گل های خورده ندارد، ولی عده ای می گویند احتیاج به شوک دارد و بهتر است رادو جایش را پر کند.

در خط دفاعی که همچنان، بازیکنانی که در سمت راست به میدان می فرایند ضعیف ظاهر می شوند. نه مهدی شیری و نه سیامک نعمتی نتوانسته اند انتظارات را برآورده نمایند. پرسپولیس از این پست لطمه های زیادی خورده است.

در میانه میدان، بازی رضا اسدی، خرید جرید پرسپولیسی ها سروصدای طرفداران را بلند نموده است. آن ها از بازی اسدی اصلا رضایت ندارند و اعتقاد دارند کامیابی نیای مصدوم در این شرایط می تواند بهتر از اسدی بازی کند. او در ملاقات برابر آلومینیوم یکی از بازیکنان ضعیف پرسپولیس بود.

احسان پهلوان هم دیگر بازیکنی است که از روز های خوبش فاصله زیادی گرفته و بیش از گذشته خودش را به نیمکت نشینی نزدیک نموده است. از طرفی، مهدی ترابی هم از روز های اوجش فاصله گرفته و به نظر می رسد نمی تواند همان بازیکن موثری باشد که وقتی کار گره می خورد، به تنهایی تیم را از بحران خارج کند.

تغییرات پی در پی در خط حمله به وسیله گل محمدی هم که به خوبی بیانگر شرایط مهاجمان پرسپولیس است. حال، اگر قرار باشد با استناد بر همین بازی با آلومینیوم، تغییراتی در پرسپولیس رخ دهد، یحیی گل محمدی باید قریب به 6 تعویض داشته باشد! امری که قاعدتا شدنی نیست. با این حال، اما می گردد با تغییر سیستم و جابجایی یکی دو مهره، پرسپولیس را تبدیل به تیمی نفوذناپذیرتر در خط دفاعی و زهردارتر در خط حمله کرد.

به نظر می رسد برای بازی پیش رو با گل گهر که یکی از ملاقات های حساس پرسپولیس است، تغییرات در تیم اجتناب ناپذیر باشد، ولی بعید است تعداد این تغییرات زیاد باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1913

به "گزینه های نیمکت نشینی در پرسپولیس؛ تغییراتی در راه است؟" امتیاز دهید

909 کاربر به "گزینه های نیمکت نشینی در پرسپولیس؛ تغییراتی در راه است؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های نیمکت نشینی در پرسپولیس؛ تغییراتی در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید