گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی حسینی: پس دریافت رکورد دنیا از تالاخادزه یکی از اهداف ما است

به گزارش سفر به کیش، وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران در بازی های آسیایی پس دریافت رکورد دنیا از لاشا تالاخادزه را یکی از اهداف تیم ملی وزنه برداری مطرح نمود.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی حسینی: پس دریافت رکورد دنیا از تالاخادزه یکی از اهداف ما است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سعید علی حسینی یکی از قهرمانان سنگین وزن ایران در بازی های آسیایی است که اتفاقا شانس مدال هم دارد و این روزها شرایط خوبی دارد. سعید امروز به روی تخته خواهد رفت اما آنقدر انگیزه دارد که خیلی ها احتمال می دهند کار را حتی برای بهداد سلیمی هم سخت کند. با علی حسینی که حرف می زدیم فقط می گفت: مردم ما را دعا نمایند،ما اینجا هستیم تا پرچم مقدس ایران را بالا ببریم. گفت وگو با وی را بخوانید:

درباره آخرین میزان آمادگی خودت حرف بزن. شرایطت چطور است؟

خدا را شکر شرایط بدنی ام خوب است.در آخرین رکوردگیری که انجام دادیم به بهترین فرم خودم رسیده ام و نسبت به کاه های قبل که عمل زانو انجام دادم در شرایط بهتری قرار دارم. خوبی اش این است که الان دارم بدون درد تمرین می کنم. امیدوارم برای مسابقات هم شرایط به همین شکل باشد.

تو و بهداد برای کسب طلا می جنگید.تو طلا می گیری یا بهداد؟

به امید خدا، ما کوشش خودمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. من و بهداد در این روزها بهترین تمرین ها را انجام داده ایم و کمترین مزد ما این است که به مدال طلا برسیم.

می توان در این رقابت ها رکورد زد؟مثلا حمله کنید به رکورد تالاخادزه؟

شک نکنید که پس دریافت رکورد دنیا یکی از اهداف بچه های وزنه برداری ایران است. تالاخادزه رکوردهایی زده که حسین رضازاده اسطوره وزنه برداری ما زده بود. هیچ چیزی دور از دسترس نیست. ما پتانسیل زیادی داریم، خوب تمرین می کنیم و انشاءالله اگر موقعیتش باشد رکورد را هم نه من که بچه های ایران یک روز جابجا خواهند کرد.

نظرت در کل درباره ملی پوشان وزنه برداری چیست؟

از نظر مدال و مقام که سهراب و کیانوش رستمی را که دیدید. آقا سهراب مثل همواره عالی است. کیانوش هم یکی از ستارگان وزن خودش بود که به تازگی راهی 94 کیلوگرم شده است. او نخبه است. درست است که نتیجه نگرفت اما قطعا از او در آینده بیشتر خواهید شنید. در 105 کیلوگرم هم دیروز بچه ها روی تخته رفتند. هم علی و هم محمدرضا هر دو شایسته این بودند که روی سکو بروند.

نظرت درباره تغییر وزنی که پس از بازی ها اتفاق می افتد، چیست؟

در وزن ما که اتفاق خاصی نمی افتد. دید ما باید المپیکی باشد. این تغییر وزن برای سهراب مرادی ایده آل است. شرایط برای کیانوش سخت می گردد و جدا از این باید با سهراب مرادی هم رقابت کند. در کل باید دیدمان را المپیکی کنیم و با همین دید پیش برویم.

حرفی مانده که بخواهی بزنی؟

مردم برای ما دعا نمایند.ما اینجا هستیم تا آنها را شاد کنیم و پرچم مقدس ایران را بالا ببریم.امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 595

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی حسینی: پس دریافت رکورد دنیا از تالاخادزه یکی از اهداف ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی حسینی: پس دریافت رکورد دنیا از تالاخادزه یکی از اهداف ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید