گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجادی: باید از ظرفیت سلیمی در مدیریت و مربیگری استفاده کنیم

به گزارش سفر به کیش، سرپرست کاروان ورزشی ایران گفت: سلیمی یک نابغه است و باید از ظرفیت او در مدیریت و مربیگری استفاده کنیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجادی: باید از ظرفیت سلیمی در مدیریت و مربیگری استفاده کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی در خصوص مدال های طلا و نقره وزنه برداری فوق سنگین ایران گفت: خدا را شکر طلا و نقره سنگین وزن مسابقات وزنه برداری را از آن خود کردیم. مسابقات سنگین وزن یکی از مهم ترین مسابقات بازی های آسیایی و جهانی و المپیک است و خدا را شکر این بار نیز مدال های نقره و طلا در اختیار ایران نهاده شد.

وی اضافه نمود: متاسف شدم که بهداد سلیمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. کسی که کلکسیونی از افتخارات دارد ولی خوشحالم با مدال طلا و قهرمانی از وزنه برداری خداحافظی کرد. سلیمی یک نابغه است و نباید او را از دست بدهیم. باید از ظرفیت او در مدیریت و مربیگری استفاده کنیم.

سرپرست کاروان ایران تاکید نمود: اهتزاز پرچم ایران در دسته فوق سنگین یکی از بهترین اتفاقات این دوره از مسابقات بود. امیدوارم کاروان ایران در روزهای آینده هم مدال های خوشرنگی بگیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 597

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجادی: باید از ظرفیت سلیمی در مدیریت و مربیگری استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجادی: باید از ظرفیت سلیمی در مدیریت و مربیگری استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید