گرافن آینده صنعت است ، نقشی ارزشمند در راهکار های بازار

به گزارش سفر به کیش، به گفته مدیرعامل شرکت نانسا که شریک تجاری پرچمداری گرافن است، گرافن آینده صنعت بوده و می تواند تحولات زیادی در صنایع ایجاد کند.

گرافن آینده صنعت است ، نقشی ارزشمند در راهکار های بازار

به گزارش خبرنگاران، شرکت نانسا (Nanesa) که شریک پرچمدار گرافن است، در حال ایجاد محصولاتی است که در آنها از مواد کامپوزیتی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در زمینه های مختلف استفاده می شود.

این شرکت نوپای ایتالیایی در تلاش است تا مواد مرتبط با گرافن را تولید و تجاری سازی کند. در واقع، نانسا معتقد است که گرافن نقش ارزشمندی در راهکار های بازار دارد.

نانسا یک مدل کسب و کار دوگانه دارد، هم در تولید و تجارت مواد مرتبط با گرافن و هم در تهیه محصولات ایجاد شده با استفاده از کامپوزیت ها به عنوان راهکار برای مشتریان صنعت، متخصص است. نانسا همچنین در کنار پرچمداران گرافن رشد کرده و از زمان آغاز به کار در این پروژه شرکت کرده است. علاوه بر این، نانسا به دلیل درگیر شدن در سه پروژه، در پرچمدار گرافن بی نظیر است.

امانوئل پیسیولا مدیرعامل این شرکت می گوید: نانسا نانومواد مبتنی بر گرافن تولید می کند و از آنها برای تهیه مواد و فرمولاسیون چند منظوره با کارایی بالا استفاده می کند. این شرکت در سال 2013 به عنوان یک SME نوآورانه و با هدف تولید در مقیاس صنعتی از طریق شورای تحقیقات ملی ایتالیا از Punto Quantico اسپین آف شد.

به نقل از نانوایران، او افزود: محققان Punto Quantico از دهه 2000 روی مواد مشتق از گرافیت کار می کنند و یک فرآیند سبز برای لایه برداری از گرافیت را کشف کرده اند، که قادر به تولید مواد مختلف مبتنی بر گرافن با تعدیل خواص فیزیکوشیمیایی هستند. از طریق تولید و تجاری سازی مواد مرتبط با گرافن و ایجاد محصولات با استفاده از کامپوزیت ها، نانسا کار خود را ادامه می دهد. امروز، کار نانسا در درجه اول شامل کامپوزیت ها و پوشش ها است. ما مواد اصلی را برای محصولات مختلف مشتری ایجاد می کنیم. با این حال، ما در نظر داریم که به سوی حوزه الکتروشیمیایی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: برخی فکر می کنند ما فقط مواد تولید می کنیم. در حالی که یک بازوی تحقیق و توسعه نیز داریم که ما را از بسکمک از شرکت ها متمایز می کند. به عنوان بخشی از کار تحقیق و توسعه، ما به شرکت ها کمک می کنیم تا گرافن را در توسعه محصول بگنجانند.

مدیرعامل نانسا گفت: نکته مهیج در مورد نانسا این است که ما همچنین محصولات خودمان را، با استفاده از مواد کامپوزیتی، که می تواند با توجه به نیازهای مختلف مشتری تنظیم شود، به طور مؤثر توسعه دهیم. بنابراین وقتی شرکت ها با ایده هایی به سراغ ما می آیند، می توانیم در مورد گزینه های توسعه ملموس با آنها بحث کنیم. ما همچنین دریافتیم که تطبیق پذیری موادی که ایجاد می کنیم به استفاده از آن در صنایع مختلف کمک می کند. به عنوان مثال، کامپوزیت ها و روکش های گرمایشی مبتنی بر گرافن می توانند در فن آوری های مختلف از گرمکن صندلی خودرو و فرمان ، تا پتوهای حرارتی مدرن، یا لباس های غواصی در اعماق دریا، استفاده شود. ما همچنین بر ایجاد محصولات و راهکار های پایدار تأکید زیادی می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2263

به "گرافن آینده صنعت است ، نقشی ارزشمند در راهکار های بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرافن آینده صنعت است ، نقشی ارزشمند در راهکار های بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید