کشور انرژی و رنگ؛ برزیل را کشف کنید

به گزارش سفر به کیش، در ادامه این مقاله بر آن هستیم تا برزیل را بیشتر به شما معرفی کنیم. اگر برای تماشا فرهنگی جالب و طبیعتی بی نظیر اشتیاق بسیار دارید با ما در ادامه این مقاله همراه شوید.

کشور انرژی و رنگ؛ برزیل را کشف کنید

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

رودخانه آمازون، برزیل

این رودخانه با 6400 کیلومتر طول دومین رود طولانی جهان است. البته از لحاظ حجم آب بالاترین رتبه به رودخانه آمازون تعلق دارد. یکی از چیزهای خارق العاده که در خصوص این رودخانه وجود دارد تنوع گونه های آبزی و جانوری درون و اطراف آن است. بیش از 3000 گونه آبزی در آمازون زندگی می نمایند. این رودخانه در میان انبوه ترین جنگل های بارانی جهان قرار گرفته است. دانشمندان گونه های جانوری این جنگل ها را چیزی حدود 10 میلیون تخمین می زنند. تورهای جنگلی بر روی قایق های تفریحی یکی از فعالیت های گردشگری در این ناحیه به شمار میرود.

آبشارهای ایگوآکوا، برزیل

یکی از جاذبه های طبیعی اعجاب انگیز در جهان آبشارهای ایگوآکو هستند که در مرز دو کشور وسیع برزیل و آرژانتین واقع شده اند. این مجموعه از 275 آبشار مختلف تشکیل شده است که مهم ترین آن ها که به شکل U انگلیسی است و گلوی شیطان نام دارد. این آبشار بیش از 82 متر ارتفاع دارد. در بخش برزیلی این آبشار دره ای عظیم وجود دارد که در آن محلی برای پیاده روی گردشگران قرار گرفته است. البته این آبشارها به علت عظیمی از کشور پاراگوئه هم قابل مشاهده هستند. مجله گردشگری خبرنگاران

پانتانال، برزیل

پانتانال عظیم ترین سرزمین مرطوب جهان است که در غرب برزیل واقع شده است. قسمت هایی از این سرزمین مرطوب در بولیوی و پاراگوئه قرار گرفته است. این منطقه به علت تنوع و غنای حیات وحش معروف است و البته یکی از پر گردشگرترین نقاط برزیل هم به شمار میرود. برخلاف جنگل های آمازون که به علت انبوهی نمی توان در آن تمامی حیات وحش را مشاهده کرد، بازدید از پانتانال می تواند فرصت خوبی برای مشاهده حیات وحش برزیل باشد. پانتانال یکی از عظیم ترین زیستگاه های گونه جگوار می باشد.

بونیتو، برزیل

یکی از برترین مکان های جهان برای گردشگر های طبیعت گرد بونیتو است. این مکان با داشتن آبشارها و غارهای بی نظیر یکی از شگفت آورترین و خیره نماینده ترین منطقه ها طبیعی جهان را به وجود آورده است. یکی از تفریحاتی که در اینجا می توانید تجربه کنید شنا کردن با ماهی ها است. بعلاوه غارنوردی و قایق سواری در آبراه های بنیتو هم در فهرست گردشگری گردشگر های این مکان قرار می گیرد.

پاراتی، برزیل

این دهکده کوچک یکی از مکان های تاریخی برزیل به شمار میرود. ویژگی جالب پاراتی این است که تردد موتور سیکلت و ماشین در آن ممنوع است. به همین علت گردشگر ها می توانند لحظاتی خاطره انگیز توام با آرامش را با قدم زدن در میان زیبایی های این شهر تجربه نمایند. مهم ترین فعالیت گردشگری در این شهر اسب سواری در جنگل های بارانی منتهی به اقیانوس است. قرن ها پیش این شهر به معدن طلای اروپاییان معروفیت داشته است.

اولیندا، برزیل

یکی از معدود شهرهایی که از زمان استعمار پرتغال در برزیل دست نخورده به جای مانده است اولیندا نام دارد.این شهر در سواحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است. بخش تاریخی این شهر کوچک دارای کلیساها، ساختمان ها و رستوران های رنگارنگ زیادی است. فستیوال هایی که در این شهر برگزار می شوند معروفیت زیادی دارند و در آن ها از المان هایی چون موسیقی، پایکوبی و هنر استفاده های بسیاری می گردد.

سائوپائولو، برزیل

عظیم ترین شهر برزیل سائوپائولو نام دارد. این شهر به لحاظ جمعیتی یکی از عظیم ترین منطقه ها مسکونی در جهان هم به شمار میرود. سائوپائولو به علت داشتن برج های بلند و غذاهای بسیار خوشمزه در میان اهل گشت وگذار به معروفیت رسیده است. بعلاوه گروه های قومیتی زیادی از سایر ملل در این شهر زندگی می نمایند. یکی از عظیم ترین جمعیت های مردم ژاپن در جهان در این شهر ساکن هستند. این شهر علاوه بر جاذبه های مدرن با بخشی از جنگل های بارانی هم پوشیده شده است.

مانائوس، برزیل

این شهر مرکز استان آمازون در شمال غربی برزیل است. از لحاظ گردشگری این منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که کلید ورود به جنگل های گرمسیری به شمار میرود. به علت رشد و توسعه صنعت فراوری لاستیک در این منطقه این شهر امروزه بسیار عظیم و پیشرفته است. ساختمان معروف اپرا در این شهر یکی از نقاطی است که برای گردشگر ها بسیار هیجان انگیز است.

دو مقاله ای که در رابطه با برزیل به نگارش عایدی تلاشی برای شناساندن این کشور فوق العاده و مجذوب کننده بوده است. امیدواریم که از متن حاضر نهایت لذت را برده باشید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1748

به "کشور انرژی و رنگ؛ برزیل را کشف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور انرژی و رنگ؛ برزیل را کشف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید