پارتیشن شیشه ای

به گزارش سفر به کیش، آیا تا کنون پیش آمده که احساس کنید برای نظم دهی بهتر محیط اداره یا شرکت خود به تفکیک فضا نیاز دارید؟ یا اینکه بخواهید برای بهبود شرایط درون ساختمان از دیوارهای پیش ساخته یا حتی پارتیشن ها بهره ببرید؟ پارتیشن شیشه ای اداری یکی از بهترین گزینه ها برای نظم دادن به فضاهای درونی و حتی بالابردن راندمان و تمرکز افراد است. علت آن این بوده که علاوه بر تأمین نور کافی برای همه قسمت ها، از شلوغی و رفت وآمدهای مکرر و پرت شدن حواس جلوگیری می کند.

پارتیشن شیشه ای

ایجاد فضای اداری بسیار زیبا با پارتیشن

به کارگیری این محصول در محیط های اداری در کنار مزیت های فوق، به هزینه چندان زیادی نیز نیاز نداشته و دردسرها و چالش های دیوارهای پیش ساخته را نیز ندارد. درصورتی که شما نیز متمایل شده اید تا برای بهبود شرایط و مدیریت فضاهای مجموعه خود از این محصولات بهره ببرید با ما همراه باشید. ما برایتان در این مقاله به مهم ترین عوامل مؤثر در قیمت پارتیشن شیشه ای اشاره خواهیم کرد.

ضخامت و کیفیت متریال شیشه

همان طور که از نام این نوع پارتیشن مشخص است، غالب مساحت آن را شیشه تشکیل می دهد؛ بنابراین می توان انتظار داشت که قسمت اعظمی از هزینه ها نیز به خاطر تأمین همین شیشه سکوریت صرف شود. شیشه های سکوریت برترین و پرکاربردترین نوع شیشه برای تولید پارتیشن هستند. معمولاً پارتیشن شیشه ای به صورت تک جداره ساخته می شود اما در مواقعی می توان نمونه دوجداره آن را نیز سفارش داد که به تبع هزینه بسیار بیشتری را در پی دارد.

برند تولیدکننده شیشه تأثیر زیادی در قیمت آن دارد به نحوی که برندهای بسیار معروف که کیفیت خوبی هم دارند گران تر و برندهای ناشناخته یا غیر مرغوب ارزان تر هستند. برترین مدل های پارتیشن شیشه ای مانند محصولات تترا فرم می توانند جلوی مبادله حرارت را گرفته و از اتلاف انرژی جلوگیری کنند. همچنین نمونه های ضدضربه و نشکن و همچنین عایق های صوتی نیز ارزش بالاتری دارند. همچنین ضخامت این محصول بین 8 الی 12 میلی متر بوده و معمولاً در کشور ما با ضخامت 10 میلیمتر اجرا می شود.

تقسیم بندی فضا به کمک پارتیشن

نقش فریم در مشخص هزینه ها

برای طراحی و ساخت پارتیشن ها راهکارهای متنوعی وجود دارد. شما می توانید شیشه ها را درون قالب مخصوصی به نام فریم جای گذاری کرده و آن را به صورت پارتیشن شیشه ای فریم دار در بیاورید. معمولاً فریم ها را از جنس فلزاتی مثل آلومینیوم که بسیار سبک و شکل پذیر و مقاوم است تولید می کنند. حالت دیگری نیز وجود دارد که شیشه را بدون فریم خاصی اجرا کرده و به آن پارتیشن فریم لس می گویند. قیمت پارتیشن شیشه ای فریم دار به دلیل استفاده از متریال های بیشتر، بالاتر است.

کیفیت یراق آلات به کار برده شده در ساخت پارتیشن

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در مشخص قیمت پارتیشن این است که یراق آلات به کار برده شده در تولید آن چه کیفیتی دارند. معمولاً مهم ترین یراق آلاتی که می توانند در هزینه کلی مؤثر باشند شامل دستگیره درها، لولاها و سیلندرها، مدل بازشو و قفل ها هستند. البته نوع طراحی پارتیشن اداری شیشه ای نیز در مشخص تعداد و کیفیت این قسمت تأثیرگذار است. درصورتی که پارتیشن فضاهای متعدد و کوچکی را ایجاد کند به تبع به لوله ها و دستگیره های بیشتری نیاز داریم.

این یراق آلات باید استحکام بالایی داشته باشند و در مدت کوتاه دچار استهلاک نشوند. معمولاً نوع آلیاژ به کاررفته و کشور سازنده روی کیفیت محصول و همچنین هزینه آن تأثیرگذار است. کشور چین یراق آلات پارتیشن شیشه ای را با کیفیت معمولی تا ضعیف و با قیمت مناسب تولید می کند ولی کشورهای اروپایی مانند آلمان و ایتالیا نمونه های بسیار بهتر و البته گران تری را به بازار معرفی کرده اند.

فرایندهای متفرقه ای که روی قیمت پارتیشن تأثیر می گذارد.

شیشه رنگی یا شیشه لاکوبل را نیز میتوان در اجرای پارتیشن مورد استفاده قرار داد که به صورت سکوریت لمینت دو لایه 5 میل رنگی برای استفاده به عنوان پارتیشن تولید و نصب می شوند و می توان طبق نیاز شما رنگ مورد نظر را که حدود 35 رنگ می باشد انتخاب و اجرا نمود. همچنین این امکان برایتان فراهم است که مقدار دید به داخل فضای پارتیشن را محدود کنید و قسمتی از آن را به صورت رنگی یا مات یا به صورت پرده کرکره ای درآورید. چاپ متن روی پارتیشن نیز از جمله کارهای دیگری است که می توانید انجام دهید اما هزینه تان را بالا می برد.

تأثیر کیفیت متریال در هزینه نهایی

نصب پارتیشن شیشه ای

مورد نهایی که روی قیمت پارتیشن شیشه ای اداری تأثیر می گذارد به هزینه های حمل ونقل و همچنین نصب کردن آن مربوط می شود. این محصولات باید به دقت بسته و حمل شوند و همچنین نصب کردن آنها الزاماً به وسیله متخصص و مجری حرفه ای اعزام شده از سوی شرکت امکان پذیر است. درصورتی که شما برای نصب پارتیشن دغدغه حفظ سلامت و ایمنی و اجرای درست و اصولی آن را دارید می توانید با گروه تخصصی تترا فرم در ارتباط باشید.

قیمت پارتیشن شیشه ای 1401

حال که با مهم ترین عوامل مؤثر در مشخص قیمت پارتیشن های اداری آشنا شده اید بهتر است با هم به هزینه های این کار نیز نگاهی بیندازیم. این هزینه ها به وسیله گروه تترا فرم منتشر شده و برترین مبلغ در کل بازار به شمار می آید. شما با پرداخت این هزینه ها علاوه بر تهیه بهتری متریال، از پشتیبانی و نصب حرفه ای نیز بهره مند خواهید شد. با بررسی لیست قیمت پارتیشن شیشه ای اداری فریم لس متوجه خواهید شد که کمترین هزینه به نمونه های تک جداره مشکی مربوط می شود.

درصورتی که شما مساحت های بسیار بالا (بین 150 تا 300) مترمربع را سفارش دهید هر مترمربع تنها 950 هزار تومان هزینه خواهد داشت. در همین مساحت، برای سفارش رنگ نقره ای باید مبلغ یک میلیون تومان بابت هر مترمربع پرداخت کنید. قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس در مساحت های پایین تر افزایش میابد. برای نمونه در حجم سفارش 100 الی 150 مترمربع باتوجه به رنگ شیشه هزینه ای معادل 1 الی 1.1 میلیون تومان برای هر مترمربع خواهید داشت.

جالب است بدانید که گروه صنعتی و حرفه ای تترا فرم به عنوان برترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای مدرن در تهران حتی پایین ترین مساحت ها یعنی 2 تا 5 مترمربع را نیز کار می کند و در این شرایط برای شیشه های نقره ای 1.5 و شیشه های مشکی 1.4 میلیون تومان باید بپردازید. 20 درصد از هزینه نهایی شما را نصب و اجرا تشکیل می دهد و بابت حمل ونقل نیز در برابر هر مترمربع 30 هزار تومان از شما اخذ خواهد شد.

تهیه برترین پارتیشن شیشه ای

درصورتی که شما نیز برای محیط اداری یا شرکت خود به پارتیشن شیشه ای فریم لس نیاز دارید تنها کافی است که با مجموعه تترا فرم تماس بگیرید. این مجموعه به دلیل سوابق بسیار درخشان و طولانی که در این حیطه داشته است با بیش از 500 پروژه اجرایی پارتیشن شیشه ای توانایی دارد برایتان برترین متریال را به کار برده و با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان پارتیشن را اجرا می کند. برای مشاوره همین حالا می توانید با گروه تترا فرم ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2115

به "پارتیشن شیشه ای" امتیاز دهید

1 کاربر به "پارتیشن شیشه ای" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارتیشن شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید