وقتی مینی بوس تاکسی می گردد...

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران/همدان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در پی اعتراض راننداگان تاکسی ون به میزان سهمیه بنزین خود گفت: اعتراض رانندگان کاملاً به جا بوده و باید هرچه سریع تر به درخواست آنها رسیدگی گردد.

وقتی مینی بوس تاکسی می گردد...

از وبلاگ وردپرس دیدن فرمایید.

محمد پوروخشویی در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: رانندگان ون شهر همدان در پی خواسته ای مبنی بر افزایش سهمیه بنزین امروز دست به اعتراض زدند که این اعتراض کاملاً صحیح است.

وی در ادامه توضیح داد: سهمیه کنونی رانندگان ون ماهانه 400 لیتر است که این میزان برای تاکسی های چهار نفره تعبیه شده این در حالیست که بنا بر اعلام وزارت نفت این میزان در سراسر کشور باید ماهانه 600 لیتر برای خوردروهای ون باشد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان اضافه نمود: میزان سهمیه دو ماه گذشته برای خودروهای ون ماهانه 400 لیتر بوده و این خودروها به علت گازسوز نشدن مجبور هستند به میزان قابل توجهی از بنزین آزاد استفاده نمایند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر باید کارت های سوخت قدیمی خودروهای ون باطل و کارت های جدید با سهمیه های جدید به رانندگان داده گردد.

پوروخشویی اعلام نمود: کارت های جدید در روزهای 25 تا 28 آذرماه به رانندگان تحویل داده می گردد و می توانند از سهمیه جدید بهره مند شوند.

وی درباره اعتراضات رانندگان و استفاده از خودروهای جایگزین در همدان گفت: در پی اعتراضات امروز، مجبور به استفاده از خودروهای چهار نفره و سایر مسافربرها شده ایم تا هیچ مسافری روی زمین نماند.

در پی اعتراض رانندگان خودروهای ون در شهر همدان، مسافران با مینی بوس جابجا می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 600

به "وقتی مینی بوس تاکسی می گردد..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی مینی بوس تاکسی می گردد..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید