وزیر بهداشت: قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییر نخواهد کرد

به گزارش سفر به کیش، وزیر بهداشت گفت: تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد البته حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودار ها هم بیانگر این موضوع است.

وزیر بهداشت: قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییر نخواهد کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در نشست امروز (شنبه 10 اردیبهشت ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست آخرین شرایط واردات، فراوری و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و برنامه های وزارت بهداشت در این حوزه با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو آنالیز شد؛ اعضای فعلی کمیسیون در گذشته رئیس دانشگاه و وزیر بودند و افراد بسیار توانمندی هستند و این موضوع را به عنوان نقطه قوت می دانیم؛ کوشش داریم که این جلسات تداوم داشته باشد و در خصوص مسائل و مسائل مختلف و آنالیز راه چاره های حل آن ها بحث و تبادل نظر کنیم.

وی ادامه داد: جلسه امروز، جلسه خوبی بود و تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد؛ حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودار ها هم بیانگر این موضوع است.

عین اللهی با بیان اینکه با کمبود دارو در کشور روبرو نیستیم، گفت: اینکه با کمبود دارو روبرو نشویم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2063

به "وزیر بهداشت: قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییر نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییر نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید