وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات

به گزارش سفر به کیش، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری یک وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات و سایر علاقه مندان جهت آشنایی با مزایای شرکت های دانش بنیان خبر داد.

وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ مرکز ملی نوآوری و سرمایه گذاری شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد برگزاری یک وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات و سایر علاقه مندان جهت آشنایی با مزایای شرکت های دانش بنیان و تشریح فرایند های مرتبط با آن را دارد.

گفتنی است این وبینار آموزشی روز شنبه 18 اردیبهشت ماه 1400 از ساعت 10 تا 13 با سرفصل های آموزشی: از جمله فرایند ارزیابی شرکت های دانش بنیان، معرفی فهرست کالا ها و محصولات، معرفی معیار های تفصیلی، معرفی برنامه های حمایتی معاونت ریاست جمهوری، معرفی برنامه حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند از طریق لینک زیر به آدرس: http://event.daneshbonyan.info/product/metro به صورت رایگان ثبت نام کرده و در این وبینار شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1682

به "وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید