هوان لی توی: مردم جهان عاشق فرهنگ ایرانی می شوند ، ICCN فرصت مناسبی برای معرفی ایران

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران: مسئول دپارتمان بین الملل همکاری ها و توسعه پروژه های موزه زنان ویتنام گفت: ICCN فرصت مناسبی برای معرفی کشور ایران بوده و بدون شک مردم جهان اگر با این کشور آشنا شوند، عاشق فرهنگ ایرانی می شوند.

هوان لی توی: مردم جهان عاشق فرهنگ ایرانی می شوند ، ICCN فرصت مناسبی برای معرفی ایران

هوان لی توی در حاشیه سفر به اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان اظهار کرد: من برای اجلاس بانوان ICCN به اصفهان آمده ام و فکر می کنم که این یک زمینه بسیار خوب برای زنان به شمار می رود؛ من در زمینه موزه های زنان فعالیت می کنم و به نظرم این یک فرصت خوب برای ما به شمار می روم.

وی درباره شناختش از اصفهان افزود: من قبل از آمدن به ایران اطلاعات بسیاری درباره اصفهان خوانده ام چون همانگونه که می دانید برای حضور در شهری رویایی و تاریخی مانند اصفهان، خیلی شانس پیش نمی آید؛ این یک فرصت شگفت انگیز برای من به شمار می رود که من علاقه بسیاری به آن دارم و باید از سازمان ICCN به دلیل آنکه چنین فرصتی را در اختیار من قرار داد، تشکر کنم.

مسئول دپارتمان بین الملل همکاری ها و توسعه پروژه های موزه زنان ویتنام اظهار داشت: آثار تاریخی بسیاری برای بازدید در اصفهان وجود دارد و من می توانم در جریان این اجلاس نکات بسیاری درباره سنت ها، مراسم های ایران مانند دعاخوانی و برنامه های دیگر یاد بگیرم.

وی درباره برگزاری اجلاس میراث فرهنگی ناملموس در اصفهان گفت: به نظر من اجلاس میراث فرهنگی ناملموس بسیار بیشتر از آنچه بوده که ما فکرش را می کنیم و اینکه به خوبی می توانیم نحوه بیان، صحبت و زندگی مردم این کشور را احساس کنیم، بسیار جالب است.

لی توی درباره برخورد مردم با توریست های خارجی نیز اظهار کرد: مردم ایران خیلی دوست داشتنی هستند و بسیار خون گرم هستند؛ البته من به خاطر آنکه زبان ایرانی را بلد نیستم، نمی توانم به خوبی با آنها صحبت کنم اما وقتی در داخل شهر قدم می گذارم، برخورد مردم بسیار جالب است.

وی اظهار داشت: با برگزاری این اجلاس، فرصت فوق العاده ای در اختیار مردم ایران قرار گرفته که فرهنگ خودشان را به مردم جهان معرفی کنند و باید با مردم ایران و اطلاعات آن آشنا شوند و مطمئن هستم که فرهنگ ایرانی در روزنامه ها و مجلات خارجی معرفی می شود و آنها با ایران بیشتر درباره ایران اطلاعات کسب می کنند و عاشق ایران می شوند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 334

به "هوان لی توی: مردم جهان عاشق فرهنگ ایرانی می شوند ، ICCN فرصت مناسبی برای معرفی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوان لی توی: مردم جهان عاشق فرهنگ ایرانی می شوند ، ICCN فرصت مناسبی برای معرفی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید