همایش آموزشی مدیریت ارتباط در گشت ها برای راهنمایان در تهران برگزار گردید

به گزارش سفر به کیش، دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری با عنوان مدیریت ارتباط در گشت ها برای 300 نفر از راهنمایان استان تهران در سالن همایش های هتل المپیک با موضوع ارتباط با گردشگران خارجی برگزار گردید.

همایش آموزشی مدیریت ارتباط در گشت ها برای راهنمایان در تهران برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در این همایش با اشاره به نقش مهم راهنمایان در ایجاد رضایت گردشگران از سفر به ایران گفت: ماحصل کوشش صنعت گردشگری کشور در حضور گردشگرانی خلاصه می گردد که بیشترین زمان خود را با راهنمای گردشگری سپری می نماید.

او اضافه کرد: مهمان نوازی از مهمترین خصلت های حسنه ای است که مردم ایران به آن شهره هستند اما در این بین نباید از توصیه نهادهای امنیتی که در جلسه آموزشی مطرح شد غافل باشیم.

شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران نیز در این همایش گفت: این دوره های آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی راهنمایان از مسائل امنیتی که در صنعت گردشگری وجود دارد برگزار گردید.

علیمحمدی خاطر نشان کرد: امنیت مهمترین مقوله در تحقق گردشگری پایدار است وامروز به لطف کوشش نیروهای نظامی ، انتظامی و اطلاعاتی از بالترین سطح امنیت در بین کشورهای منطقه برخوردار هستیم که این مسئله مهمترین فرصت در جهت توسعه گردشگری کشور قلمداد می گردد.

او اضافه کرد: دوره اول بازآموزی راهنمایان با عنوان مدیریت ارتباط در گشت ها با همکاری اداره حراست اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برای 300 نفر از راهنمایان که در گشت های ورودی به کشور فعالیت می نمایند برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 326

به "همایش آموزشی مدیریت ارتباط در گشت ها برای راهنمایان در تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش آموزشی مدیریت ارتباط در گشت ها برای راهنمایان در تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید